danil89 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag har problem med videoredigering, jag håller nämnligen på med att göra en film. Men de klipp jag har tagit från videokameran är i avi-format och mitt videoredigeringsprogram kan bara importera klipp i mpg-format. Därför undrar jag om det finns något program som kan konvertera klipp från avi till mpg-format. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det här borde funka. AVI to MPG converter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Magix Music Maker, e ett väldigt bra film- och ljudredigeringsprogram som även kan konvertera mellan olika format Kostar en del, men det är det värt!, TIPS TILL ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Sony Vegas 5.0 är verkligen att rekommendera! Visserligen kostar det pengar att köpa, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Sony Vegas 5.0 är verkligen att rekommendera! Visserligen kostar det pengar att köpa, men men... Men om man letar tillräckligt i pirathamnen eller hos uteliggarens buske kanske man hittar lite, hälsa på Derek Columbus, DC. Han har MVG++ Redigerad 22 april, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts