Cortez Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Har inget direkt att skriva, men dessa kom ut i förmiddags. GTA: San Andreas Xbox bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Bra att det finns andra svenska GTA sidor som ibland kan ge en annnan info om GTA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Synd bara att bilderna hade så dålig kvalité, eller det kanske är X Box som har dålig grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elite-Mannen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Synd bara att bilderna hade så dålig kvalité, eller det kanske är X Box som har dålig grafik Dom är ju scannade från en tidning , så det är klart det är kass kvalitè på dom. Grafiken är det nog inget fel på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dom är ju scannade från en tidning , så det är klart det är kass kvalitè på dom. Grafiken är det nog inget fel på . Jag vet, men jag tyckte bara det var synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag har blivit lovad några av de redan släppta SA-bilder nån gång under kvällen/natten. Ska försöka få upp dom så fort som möjligt om jag är tillgänglig. Vet dock inte om det även innebär dessa Xbox-bilder, men var beredda på bilder i mästerlig kvalité! EDIT: Bilderna har kommit in och är upplagda på GTAsajten. Dock inga av Xbox-bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Onödigt att skapa en ny topic så: Kommer SA också släppas på dvd-skivor till xboxen med? Isf. måste man väl inte ha något extra till den, som t.ex. dvdkontroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Alla spel till Xbox är dvd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Alla spel till Xbox är dvd... Yeah. Xbox For Ever, Självklart behöver man ingenting extra för spelet. Xbox klarar allt. Min gör det iaf. Fast den är ju chippad så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts