Rayus_X Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag fattar inte hur man använder den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Du är inte ensam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Lite svårt att förklara. Kollat guider? Redigerad 21 april, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Lite svårt att förklara. Kollat guider? Va *a* finns sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Va *a* finns sånna? Men är du vaken eller? Alla vet ju att det finns guider till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Då kan du ju tipsa om en om du e så duktig och vet vart det finns ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Förstår verkligen inte på mig hur konstiga vissa människor är. Dom felsta av er öppnar väl programm, tittar på det i fem sekunder o fattar ingenting. Och då går ni direkt in här o frågar. Ni kan ju testa att söka på Google (ja, alla säger det men det är för att det ligger nåt i det). Ni kan även testa att gå in på den officiella sidan (vet ni inte var kan ni ju Googla på det). Eller så kan ni göra som jag. Testa er fram. 95% av det jag kan om modellering har jag lärt mig själv. Visst, det är skryt, men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Förstår verkligen inte på mig hur konstiga vissa människor är. Dom felsta av er öppnar väl programm, tittar på det i fem sekunder o fattar ingenting. Och då går ni direkt in här o frågar. Ni kan ju testa att söka på Google (ja, alla säger det men det är för att det ligger nåt i det). Ni kan även testa att gå in på den officiella sidan (vet ni inte var kan ni ju Googla på det). Eller så kan ni göra som jag. Testa er fram. 95% av det jag kan om modellering har jag lärt mig själv. Visst, det är skryt, men så är det. Håller med Urkas. Man börjar ju alltid med att testa själv, sedan guider och sist som sista möjliga utväg kollar man med folk på forum. Självlärds power!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rayus_X Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men jag tycker att guiderna e lite sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Lånar topicen lite... Kan ingen säga vart man får tag på 3d programmet grim(back använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Lånar topicen lite... Kan ingen säga vart man får tag på 3d programmet grim(back använder??? Roev sketsup.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag har samma problem som han andra.. Kan ingenting om programmet.. Försökt leta guider på Google men hittade inga... Har suttit i 2 månader och inte lärt mig nånting.. Någon som vet nån guide eller kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts