chiligr Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Vad är systemkraven för republic commando? Har ett geforce fx 5200, funkar det eller? Tänkte kanske köpa det idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Systemkrav: Win 98SE/ME/2000/XP • Pentium III 1GHz • 256MB RAM • 3D Grafikkort med 64MB RAM • 2GB HD • 8X CD-Rom. Multiplayer: Upp till 16 spelare över Nätverk (LAN) eller Internet. Du får nog ha på rätt så låga inställningar med FX5200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Systemkrav: Win 98SE/ME/2000/XP • Pentium III 1GHz • 256MB RAM • 3D Grafikkort med 64MB RAM • 2GB HD • 8X CD-Rom. Multiplayer: Upp till 16 spelare över Nätverk (LAN) eller Internet. Du får nog ha på rätt så låga inställningar med FX5200. Det är helt lugnt för mig, är mer ute efter spelkänsla! tack för hjälpen....eller, det funkar väl fortfarande med mitt kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det är helt lugnt för mig, är mer ute efter spelkänsla! tack för hjälpen....eller, det funkar väl fortfarande med mitt kort? Funkar gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Funkar gör det Haha, bra..då är jag nlöjd! Tack för den snabba hjälpen... nu ska jag inte skriva mer för detta kommer att bli en chatt om jag gör det... Edit, vile bara säga att jag har rätt så hög upplösning på när jag kör!, ch spelet är askul!!! Redigerad 22 april, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts