Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Får faktiskt säga Warcraft, sedan kommer C&C och trea kommer AOE-serien. Ja, AOE är defintivt trea. Dock är nog det bästa enskilda strategispelet genom tiderna Starcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vilken är den bästa serien då? Själv skulle jag säga C&C, alldeles före Warcraft. "Heroes of might and magic" har jag nog tillbringat mest tid framför. Det måste nog bli nummer ett. Sen får det nog bli C&C. Och trea blir AOE, om man räknar med AOM i den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) "Heroes of might and magic" har jag nog tillbringat mest tid framför. Det måste nog bli nummer ett. Sen får det nog bli C&C. Och trea blir AOE, om man räknar med AOM i den serien. Hur kunde jag glömma bort Heroes? Min nya lista är 1.WC3 2.Heroes 3.C&C. Hörde föresten att femman skulle komma ut. Redigerad 22 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hörde föresten att femman skulle komma ut. http://www.mightandmagic.com/teaser/uk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Doesnt mather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hörde föresten att femman skulle komma ut. Härligt! Min lista nu: Bästa serier: 1. C&C 2. Warcraft (3. Total War)? 3. Heroes of might and magic 4. AOE 5. Civilazation 6. Settlers Bästa enskilda spel: 1. Starcraft 2. C&C Red Alert 2 3. Warcraft 2 4. Heroes of might and magic 3 5. C&C Red Alert Sedan alla Warcraft och C&C spelen i en följd... Om jag ska säga ett nytt spel så kan jag rekommendera "Act of War- Direct action" Bara grundat på hur mycket jag gillade dem, ingen grafik eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det är ju hemskt hur många timmar man lirat Heroes of Might and Magic III, Warcraft 2 och 3. Men AOE och Red Alert har man spelat en del också men inte lika mkt som WC eller Homm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts