Foo Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 SVARA, JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Vote : 3-D, Man måste ju kunna zoma in på sina soldater som i Empire Earth Det är ju fattigt om det är 2D idag. Det ska ju va som Generals, Warcraft3 & Rome total war Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Båda är lika bra, splear båda 2d och 3d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 3D är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 2:d e mer klassiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det ska ju va som Generals, Warcraft3 & Rome total war Eller framför allt Act of War. Självklart ska det vara 3d. Man tänker ändå: "Det var bättre förr, C&C var ju så bra". Sedan när man testar de gamla spelen igen blir man negativt överraskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Båda är lika bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Vote 3D... Vadå, JA!!!!!,? Det var väl ingen ja eller nejfråga du ställde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Mmm...kommer ihåg att dom första spelen jag blev kär i var Red Alert och Age of Empires Vote: Lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 2D för min del, det känns mest "strategiit" om man kan kalla det så hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Beror på vilken spelkänsla och så också... Men rent grafikmässigt: Ja för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Båda är lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote 3D... Vadå, JA!!!!!,? Det var väl ingen ja eller nejfråga du ställde? Det står: SVARA (kommateckenn) JA!!!! viket betyder svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Vilken är den bästa serien då? Själv skulle jag säga C&C, alldeles före Warcraft. Redigerad 22 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: Båda tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Båda fungerar lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Båda fungererar exakt lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: Jag har aldrig spelat ett Strategispel! (Inte så många iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vilken är den bästa serien då? Själv skulle jag säga C&C, alldeles före Warcraft. Får faktiskt säga Warcraft, sedan kommer C&C och trea kommer AOE-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts