pastor richard Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hej! jag vet att det var ett tag sen Mafia gjordes, men jag undrar om någon vet om det kommer en uppföljare. Jag har inte hört något men jag tänkte att någon av er gjort det. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har för mig att dom skulle göra en uppföjare men är inte helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det ska göras en uppföljare, och de hade även börjat på den. Sen las spelet på is, men de kommer att göra klart det. Så är det sagt i alla fall. Och jag känner på samma sätt, ge mig MAFIA 2 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Skulle komma i December iår sen somsagt lades spelet på is. Så det kommer väl i slutet av nästa år eller i 2007 (jävlar vad tiden flyger ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Varför "lades den på is"...? Slut på idéer, eller? Det måste bli bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts