GT4 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hej, Jag har en Playstation 2 och Gran Turismo 4. Jag har dessutom bokat Forza eftersom jag också har en Xbox. Men kommer Forza att knäcka GT4? Det tror jag inte, omöjligt. Det är inte så svårt att göra skade-modeller men det är en simulator, och Ea Games äger Ferrari så Xbox har en Ferrari license men inte GT4. Jag tror nog inte att Ferrari är så viktigt när det finns Formula 1 bilar och Le Mans bilar. Jag bryr mig inte om skade modeller och skulle inte vilja ha skade modeller för att då skulle bilen vara seg och jag skulle gå in i pit och förlora p.g.a. det. Dessutom kan man spela online på GT4 med Xlink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ähm... man kan inte alls spela online på gt4, man kan spela lan, 2-6 st ps2 ihopkopplade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Ähm... man kan inte alls spela online på gt4, man kan spela lan, 2-6 st ps2 ihopkopplade Men din j*vla h**u**e Läste du eller? Man kan spela online med Gt4 > Xlink. Och då trycker man på lan så spelar man online, med andra fjortisar som du. TÄNK FÖRST OCH GLÖM INTE ATT MAN MÅSTE VARA UNDER 13 ÅR FÖR ATT REGISTRERA SIG HÄR! Klicka här för att gå till sidan!!! Information: GamesRadar has a writeup on how you can trick Gran Turismo 4 into thinking its on a LAN, when actually you're playing against opponents on the internet. It uses a program called Xlink Kai which serves as gateway software using your PC. We had a 40ms ping time and it was still annoyingly jerky to begin with - although after a couple of races you do get used to it. XLink Kai works as a gateway between your PS2 and their servers. When you load the software on to your PC, it will begin trying to contact the list of known servers. If it cannot connect, you must configure your firewall to allow it to. This may involve opening port 30000 on your firewall. Mickemannen din jävla c*bar*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 GT4, ditt sett och din attityd accepteras inte här, skärp till dig för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 GT4, ditt sett och din attityd accepteras inte här, skärp till dig för fan! Du följer inte reglerna! Följ tråden istället eller ta det här på pm, jag frågade vilken ni längtar mest till inte berätta min attityd historia här i gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Ja, vem är det som inte följer regler? En varning ligger ju nämligen inte så långt ifrån om du nu fortsätter med den attityd du använder dig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Take it easy frank, it's not a fighting machine... Ta't lungt va... Bråka inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Take it easy frank, it's not a fighting machine... Ta't lungt va... Bråka inte.. Jag bråkar inte med nån, jag diskuterar rätt och fel här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag bråkar inte med nån, jag diskuterar rätt och fel här på forumet. Detta är ingen chatt, utan vi diskuterar om olika ämnen och håll dig till tråden istället. Forsätt inte att skriva onödiga svar som jag eller någon annan behöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Detta är ingen chatt, utan vi diskuterar om olika ämnen och håll dig till tråden istället. Forsätt inte att skriva onödiga svar som jag eller någon annan behöver! Jag tror faktiskt det är värre att ha kaxig attityd. Men du verkar ju ha bättrat dig en aning så du slipper kanske varning, för det är de värtsta jag vet med folk med dålig attityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Lite konstig tråd tycker jag. GT4 ville ha en diskution, men han verkar redan ha bestämt sig redan från början att GT4 är bäst. Sen kallar han folk fjortisar och är allmänt kaxig själv. GT4: bara så du vet, du är fjortis själv. Visst, du förstår inte det själv, men om några år kommer du fatta det. Jag trodde själv inte jag var fjortis förut, men ack så fel jag hade. Men för att gå ontopic. Hur kan ett bilspel bli kallat simulator om bilarna inte går sönder? En simulator ska ju simulera verkligenheten och det funkar ju inte speciellt bra om inte bilarna går sönder. Så tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Men din j*vla h**u**e Läste du eller? Man kan spela online med Gt4 > Xlink. Och då trycker man på lan så spelar man online, med andra fjortisar som du. TÄNK FÖRST OCH GLÖM INTE ATT MAN MÅSTE VARA UNDER 13 ÅR FÖR ATT REGISTRERA SIG HÄR Wow... Det tog inte lång tid för dig att tagga till. Ta en kall dush och gå ut än stund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Wow... Det tog inte lång tid för dig att tagga till. Ta en kall dush och gå ut än stund... Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 TÄNK FÖRST OCH GLÖM INTE ATT MAN MÅSTE VARA UNDER 13 ÅR FÖR ATT REGISTRERA SIG HÄR! Du menar att man måste vara över 13 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Du menar att man måste vara över 13 år? Heh killen har koll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Heh killen har koll! Jag var tvungen, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men din j*vla h**u**e Läste du eller? Man kan spela online med Gt4 > Xlink. Och då trycker man på lan så spelar man online, med andra fjortisar som du. TÄNK FÖRST OCH GLÖM INTE ATT MAN MÅSTE VARA UNDER 13 ÅR FÖR ATT REGISTRERA SIG HÄR! Klicka här för att gå till sidan!!! Information: GamesRadar has a writeup on how you can trick Gran Turismo 4 into thinking its on a LAN, when actually you're playing against opponents on the internet. It uses a program called Xlink Kai which serves as gateway software using your PC. We had a 40ms ping time and it was still annoyingly jerky to begin with - although after a couple of races you do get used to it. XLink Kai works as a gateway between your PS2 and their servers. When you load the software on to your PC, it will begin trying to contact the list of known servers. If it cannot connect, you must configure your firewall to allow it to. This may involve opening port 30000 on your firewall. Mickemannen din jävla c*bar*. Ojdå, vad sur man kan bli, då. Ta och lugna ner dig ett par hektogram så kommer nog allting att ordna sig..*Ringer och bokar tid hos en psykolog för dig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men din j*vla h**u**e Läste du eller? Man kan spela online med Gt4 > Xlink. Och då trycker man på lan så spelar man online, med andra fjortisar som du. TÄNK FÖRST OCH GLÖM INTE ATT MAN MÅSTE VARA UNDER 13 ÅR FÖR ATT REGISTRERA SIG HÄR! Klicka här för att gå till sidan!!! Information: GamesRadar has a writeup on how you can trick Gran Turismo 4 into thinking its on a LAN, when actually you're playing against opponents on the internet. It uses a program called Xlink Kai which serves as gateway software using your PC. We had a 40ms ping time and it was still annoyingly jerky to begin with - although after a couple of races you do get used to it. XLink Kai works as a gateway between your PS2 and their servers. When you load the software on to your PC, it will begin trying to contact the list of known servers. If it cannot connect, you must configure your firewall to allow it to. This may involve opening port 30000 on your firewall. Mickemannen din jävla c*bar*. We got a damp in here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts