PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Visst måste ni hålla med om att HL2 var på tok för kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nja, nje, mjo lite kanske. men de är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nja, nje, mjo lite kanske. men de är kul! Jo! Ett av de bästa spel jag spelat med undantag att storyn är för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Storyn var alldeles för kort! Det var för lite delar man behövde tänka i. Ettan var mycket bättre. Multiplayerläget är förstört utan gibbing!! :'( Man får hoppas på att en tredje del i spelet blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Den fantasiska grafiken/storyn/fysiken/känslan/musiken väger upp för den "korta" storyn .. och visst.. tiden går fort när man har roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det är förbannat kort... Men det är de flesta FPS idag. Tips om rollspel för långa stunder eller MMO för evigheter av spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Floppelifloppfloppflopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag tycker inte att det var för kort, men det kanske var för att jag inte satt en hel dag och försökte varva det. Jag lirade lite varje dag- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det skulle varit lite mer vapen men annars är det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det tog några dagar för mig att spela igenom det och jag körde väl ca 3 timmar åt gången. Det är inte lika långt som ett RPG på 35 timmar, men det är ett ganska stort äventyr trots allt. Däremot så blev jag väldigt besviken på att historien inte alls är bra berättad. Det är kul att man ser allting från Gordons ögon, men i slutet så fattade jag ingenting och jag sprang bara rakt fram och pangade på allting som rörde sig. Hoppas att det klarnar upp sig i gratisexpansionen som släpps snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Floppelifloppfloppflopp Vart villdu komma me det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vart villdu komma me det? Jag skulle gissa att han menar att han tyckte spelet var en total flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag tycker att spelet var FÖÖR kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts