Alpha Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Första bilderna på CoD 2 till X-box 2 det e så Jäkla snyggt ---------->>>>Här<<<<--------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Gamla blider men visst ,snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Verkar coolt. när kommer de te pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har redan postat några av dem bilderna och skrivet lite fakta om det i Call of Duty tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har redan postat några av dem bilderna och skrivet lite fakta om det i Call of Duty tråden Eftersom att din tråd är väldigt långt ner. Tänkte jag fråga, Kommer Call of Duty 2 till PS2? Isf ska jag köpa xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det kommer till Pc och Xbox 2 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det ser fint ut... Kolla i Pcgamer för nån månad sen. Stod om det där. SKulle tro att det kommer runt höst, jul eller nästa vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Jaha... Ni kan ju känna er dubbelpostade... Redigerad 21 april, 2005 av SpokPlumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts