NiKe-eKiN Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Nu PRAO:ar jag hos polisen Och en hemsk sak hände En 13 årig pojke blev påkörd och blev hjärndöd och dog sen på sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Hmm, nu i åttan prao'ade (hmm?) jag som parkeringsvakt! Förut har jag prao'at (hmm igen) på Statoil och vid militären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Hmm, nu i åttan prao'ade (hmm?) jag som parkeringsvakt! Förut har jag prao'at (hmm igen) på Statoil och vid militären. Hos eller som? Hatar parkeringsvakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Senast jag praktiserade var i höstas då jag var på en bilverkstad, även kallad Bilmekano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 En 13 årig pojke blev påkörd och blev hjärndöd och dog sen på sjukhuset Förjävligt! hur fan kör folk igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Praoade så sent som i förra veckan i en järnhandlaraffär vilket var riktigt kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 En 13 årig pojke blev påkörd och blev hjärndöd och dog sen på sjukhuset Får man reda på sånt om man praoar på polisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag praoade i en skoaffär. Det var hur trist som helt, och dom har bara tråkiga skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Får man reda på sånt om man praoar på polisen? Ja, det är deras jobb att utreda vad som hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Sist jag prao, drygt 3-4 veckor sen, så var ja på en däckfirma, kallad: Vianor Express, trivdes bra. P.S, åk till Vianor Express Örebro om ni ska köpa däck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Får man reda på sånt om man praoar på polisen? Ja, det är deras jobb att utreda vad som hände. Ja fick läsa raporterna på det som hände och fick reda på massa annat... Det är skit ballt att va där ..specielt när man åker med sirenerna på .... Åkte 120 genom Malmö det va skit ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Får praos verkligen hänga med när de är utryckning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Får praos verkligen hänga med när de är utryckning? Ja det får ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Vart var dom på väg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Vart var dom på väg då? En kvinna som cyklade hade blivit på körd av en bil Redigerad 21 april, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Hos eller som? Hatar parkeringsvakter Vem hatar inte lapplisor? Låt oss parkera var vi vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det var mer ett uttryck Jo, jag bara skojade...men jag brukar ha en tendens å dra tråkiga vitsar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vem hatar inte lapplisor? Låt oss parkera var vi vill! Hehe, kan ibland förstå att ni tycker så, ibland är dom jävligt nitiska och lappar bilen när den har stått en minut för länge, och ibland skiter dom i bilarna helt typ! Var ju roligt att prao'a som något lite mer ovanligt också... Roligt med alla olika sorters typer som går och säger "Du, det har stått en [blahablaha] i två dagar nu i [blahablaha]-backen." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dödsfallet står det om i tidningen.. Ni kan läsa det HÄR!! Tragiskt bara 13 år och han kunde ha tagit gång tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Gör man det när bilar kommer i full galopp får man nästan ta och skylla sig själv, men jag håller med dig, det är riktigt tragiskt. Hade han tagit 3min extra av sitt liv och gå under vägen hade han kanske levt 70 år längre också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts