p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Han såg inte ut att vara 20 idag i alla fall... Har du sätt honom? BTW: Han är visst 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Praoade på Sibylla när jag var 14 år.. Men då borde väl du bo nånstans runt Hallsberg? Skikorka: Vem vet, dom kanske gav dig en spruta, sen kanske dom satte på dig! Jag praoade iaf på Ica, NV Teknik, Som skogsvaktare, å till sist på Skyllbergs bruk. Skyllbergs bruk och NV-Teknik var nog bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 På min första prao i 8 proade jag på en ica-affär och jag är på min andra prao nu... på ett äldreboende det finns inget att göra får börja 10 varje dag å går till 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Hmm, på Connex :"> Det var iofs rätt roligt åka runt i hytten två dagar o sitta o snacka HL2 och lite andra spel som skulle släppas med föraren, sen va ja på trafikledningen en dag o råkade släcka tunnelbelysningen när de va folk där nere o jobbade , sen plockade ja metro tidningar i skarpnäck (de va faktiskt roligare änd det låter) sen en dag va ja nere i Hammarby hallen o kollade runt o fick kör runt lite fram o tebax med ett tomt tåg (fett kul ) edit: Glömde skriva att jag "fixade" ett 20min stopp i trafiken mitt i eftermiddags rusningen mellan slussen o gamlastan, råkade luta mig mot nödbromsen :"> Redigerad 20 april, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 sen va ja på trafikledningen en dag o råkade släcka tunnelbelysningen när de va folk där nere o jobbade Du är allt bra ond du... I'm on to you buddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har du sätt honom? BTW: Han är visst 18 Ja, jag har sett honom. Tror knappast att man är arton om man går i sjuan... då har man nog rätt så skapligt många frånvarotimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Har inte praoat ännu men ska sen. Ska va på Tempo (en livsmedelsaffär) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Prao:ade vid Tegelbruket (restaurang) och på min farsas jobb, Siemens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag har PRAOat på en Krog och på Statoil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Har praoat på City Hallen (livsmedelsaffär) rätt trist. Sen har jag varit på Försvarsmakten och praoat, det var skitkul! Sist var jag och en kompis och praoade på ett sjukhus, på nån pensionärsavdelning. Det enda jag fick göra var att fika och diska. Min kompis fick till och med vara med och köra upp en katet (pisseslang) i penisen på en rövgammal gubbe! Han höll på att spy Men att köra rullstol i källaren var kul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Ett dagis och en tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Fagerhults Belysning AB Fagerhults Förskola Midroc Constructions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 OK/Q8. Skitroligt faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Praoade på radio och TV-kanalen The Voice of hiphop and rnb. Riktigt kul att sitta med freakshow gänget på morgornarna och sedan vara med Hakim och kolla när han generalrepeterade inför den stora tv-premiären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) (Kommer ej ihåg vilket) 5/6:an: Hedemora Kommun ( -||-) 5/6:an: Konsum Hedemora 8:an: OKQ8 Hedemora 9:an: Lantmäteriverket Uppsala Redigerad 22 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 På mellanstadiet praoade jag på min faders jobb(bilmekaniker) minns inte 7:an i 8:an va det 1 vecka på ett dagis (aschill ) och en vekca i en etta-klass och i 9:an var det bäst, jag var,tro det eller ej... Filmrecencent!!! såg en film om dan som jag fick till en filmrecencent i vänersborgs posten som min käcke far känner fick se några gratisfilmer på bio, men de flesta dagarna var jag hemma på soffan å kolla på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 BURGER KING!!!Äger så jävla hårt, fick ta gratis mat och dricka när jag ville! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 På mellanstadiet praoade jag på min faders jobb(bilmekaniker) minns inte 7:an i 8:an va det 1 vecka på ett dagis (aschill ) och en vekca i en etta-klass och i 9:an var det bäst, jag var,tro det eller ej... Filmrecencent!!! såg en film om dan som jag fick till en filmrecencent i vänersborgs posten som min käcke far känner fick se några gratisfilmer på bio, men de flesta dagarna var jag hemma på soffan å kolla på film Varför ska vi inte tro dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Varför ska vi inte tro dig? Det var mer ett uttryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Praoade på dagias i 6:an och nu (i 8:an) praoar jag på Akriform Plast AB, det äger man får inte göra något ansträngande och de säger att man får en liten lön den sista fredagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts