NiKe-eKiN Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Va PRAO:ade du ??? Ja fick typ den bästa stället Ja va med min farsa och han skulle till usa då på konferans så ja fick följa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Hos vetrinären, Svimmade mitt i en stor operation på en katt... :"> Redigerad 20 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hos vetrinären, Svimmade mitt i en stor operation på en katt... :"> LOL Va det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hos vetrinären, Svimmade mitt i en stor operation på en katt... :"> Hehe seriöst får man se sånt när man praoar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har praoat på dagis, posten, plantskola och Volvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag praoar nu faktiskt. Gör ingenting men slutar 1 varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Min kompis kunde få se en operation på en människa om han ville... För ett tagsedan... Jag och han ska praoa på samma ställe i en vecka och så ska vi hitta nåt annat till andra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har inte praoat sen jag gick i 6:an, och då var det Flugger.(med tyskkt u men palla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Praoade på swedsport (fd. skateaffär i kalmar), liljas(volvo verkstad) och wm-data under högstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag praoade. hm. va fan ska man säjja att de var. typ AIK. de va kul en av dagarna när jag åkte runt med matetialförvaltaren å fixade tröjjor å shit. annars hade jag ingentnig å göra så jag sov mest i kopiatorrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 LOL Va det kul Hehe öh ja du... Jag minns inte så mycket om jag ska vara ärlig.. Men jag minns att jag stog och kollade på inälvor och magsäcken och en massa urinblåsor... Sen började det.. Jag kännde mig lite Yr. Jag kännde är nerverna i fingarna började krångla... Hur länge stog jag och glodde? 1 min? 3 min? 5 min? 10 min? Ingen Jäkla aning.. Jag var typ hypnotiserad... Kunde inte gör nå't, Jag stog bara där och glodde ner i nå't som såg ut att vara slarvsylt... Sen försökte jag gå ut... Jag hann bara en meter sen vart allt svart! Vaknade upp på golvet, med huvet på snedden.. ,,Mådde illa! Gick och satte mig på en stol... Dom sa att jag hade gått in i en vägg och rammlat omkull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Praoade på dagis och posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag praoar nu faktiskt. Gör ingenting men slutar 1 varje dag. Herre jävlar, fasen va sent Då har du bara fem timmar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag praoade i en resturang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Praoade på Sibylla när jag var 14 år.. Redigerad 20 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Praoade på Sibylla när jag var 14 år.. Vadå fick du ingen mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Praoade på Sibylla när jag var 14 år.. Är inte du 14? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Är inte du 14? Ne.. han är typ 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Praoade på ett ställe som heter akvarielagret, känner alla där o e kompis med typ tre stycken...rätt soft men jobbiga tider, 10-17 Man fick iaf jobba med jur där, vilket jag gillar så det var kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ne.. han är typ 20 Han såg inte ut att vara 20 idag i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts