the-copy Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Kul att dra ut me ett gäng å busplinga.. alltså inte en gång då, utan detta är hardcoreplingning, då dom kommer ut och jagar en och tar strypgrepp. Sån plingning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Om du gör det i USA kan han/hon stämma dig på 1 miljon i rätten och förmodligen vinna. Eller så pallar du ett äpple, sen faller ett äpple på ditt huvve å du stämmer markägaren på §10.000.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Bara i USA, kids, bara i USA. Sverige är förvisso landet där unga tjejer som blivit bjudna på alkohol och inte varit i ett skick där de kunnat säga nej till gruppsex med ett flertal vuxna män får det förklarat för sig i rätten att det var deras fel, som inte kunnat säga nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag pallar fortfarande äpplen... Men nu i lite större skala. Jag är leverantör till Konsum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag pallar fortfarande äpplen... Men nu i lite större skala. Jag är leverantör till Konsum Lol- jag är leverantör till KVANTUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hehe, kunglig hovleverantör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 I femman brukade vi leka kurra-gömma-med-dunk i en liten skog, bakom skolan. Och bakom den lilla, lilla skogen låg det några hus med tillhörande fruktträd. Medans letaren fortfarnade räknade brukade en del av oss springa och ta några äpplen från tomtarna, som man sen knapra på när man låg och gömmde sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 De godaste äpplena är de pallade!!! När man va 9 kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fel! man ska skydda sitt revir med liv och lem! Döda allt inkräktare och fängsla alla bajsande katter! Så man ska stå med en M60 på balkongen och skjuta ner alla som går på ens mark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Så man ska stå med en M60 på balkongen och skjuta ner alla som går på ens mark? Well d'oh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Så man ska stå med en M60 på balkongen och skjuta ner alla som går på ens mark? Spelat lite för mycket action-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Roligste/tyknaste man kan gö e att käka äpplena från plats och låta dom hänga kvar blev nästan tagen en gång "Nä, nu JÄVLAR!!" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 När man va 9 kanske.. Smakar ett äpple annorlunda om man är 9 eller 15? Det visste jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Om du gör det i USA kan han/hon stämma dig på 1 miljon i rätten och förmodligen vinna. Om inte du ramlar på staketet på vägen ut ifrån trädgården... Då kan du stämma dem på 1 miljon Ontopic: Ja, det är olagligt även om jag tvivlar på att någon bryr sig. Det brytar mot 1. Intrång på privat egendom 2. Snatteri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts