p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Är det olagligt att palla äpplen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Borde va det. man är ju på någon annans mark/petar/tar någon egendomar men det måste inte vara mark-ägarens för han äger ju trädet men trädet äger ju äpplena så de borde vara tomt ägarens om dom ligger på marken. Redigerad 20 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Mm. Man blir avrättad som en snapphane vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Mm. Man blir avrättad som en snapphane vettu. Ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ok... Man kan bli BaZZad på platts också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ok... Har du pallat äpplen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har du pallat äpplen??? Anmäla han? Kan ha varigt första gången..ska vi ge honom en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har du pallat äpplen??? Nej nu... FJÄTTRA YNGLINGEN! Här ska statueras exempel, ja dra på trisser [Loket-röst]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har du pallat äpplen??? Ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Om du gör det i USA kan han/hon stämma dig på 1 miljon i rätten och förmodligen vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ja det har jag Okej,Anmälan direkt. du blir kallad till domstolen på fredan kl.14.35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Okej,Anmälan direkt. du blir kallad till domstolen på fredan kl.14.35 Du glömde tillägga att han skall uppge namn, adress, telefon- och personnummer samt pissa i en mugg och skicka till Göteborgspolisen OMGÅENDE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 På våran gård får ni palla äpplen, Det har Morsan sagt för hon vill inte att grannarna ska få applerna uppätna och så, så ni får komma hem till mig och Palla, Om ni vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ja det har jag Men Det är väl inte så farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Men Det är väl inte så farligt? Det är hämst! Skulle du gjort det hos mig skulle du inte ha nått pannben kvar! Namn och Adress tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Min familj skiter i ifall någon kommer in och pillar något på vår tomt Vi är dock de mest fruktade och avskydda på hela området, men det är så det ska vara! Vi gillar ingen, ingen gillar oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Min familj skiter i ifall någon kommer in och pillar något på vår tomt Vi är dock de mest fruktade och avskydda på hela området, men det är så det ska vara! Vi gillar ingen, ingen gillar oss! Fel! man ska skydda sitt revir med liv och lem! Döda allt inkräktare och fängsla alla bajsande katter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Fel! man ska skydda sitt revir med liv och lem! Döda allt inkräktare och fängsla alla bajsande katter! Gjae... Verkar jobbigt. Att slänga ondskefulla blickar åt förbipasserande låter bra, enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 De godaste äpplena är de pallade!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 De godaste äpplena är de pallade!!! WORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts