pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vilka ska dit? mina päron överväger de. Tror att man måste fyllt 15 å stuff. vilka band ska ni se? själv köper man ju endagsbiljet å kollar på MArilyn Manson, Slipknot å Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vilka ska dit? mina päron överväger de. Tror att man måste fyllt 15 å stuff. vilka band ska ni se? själv köper man ju endagsbiljet å kollar på MArilyn Manson, Slipknot å Slayer Jag ska också se Slipsknuts och Märili! Troligen... Hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag ska till Hultsfred fast 6 Augusti, Gates of Metal you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Nej! Inte hultsfred de e bar en massa äckliga brudar där! Blä! GHAAAJAHAH! Edit:man kan ju också åka dit bara för att bli stupfull. Då e ded en annan femma. Redigerad 20 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nej! Inte hultsfred de e bar en massa äckliga brudar där! Blä! GHAAAJAHAH! Edit:man kan ju också åka dit bara för att bli stupfull. Då e ded en annan femma. Väldigt många fräscha också, du kan nog undvika skabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag ska ju dit med dig din jävel till Zork! Vi ska bara rusha en kompis hus eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag skulle dit men 2st konstiga figurer som kallas föreldrar stoppade mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) FINNS DET NÅGON SOM KAN FIXA STÄLLE Å CRASHA PÅ TE MIG Å PLUMP UNDER 16 JUNI PÅ HULTSFREDFESTIVALEN?? vi är inte cp... så de är lungt, vi trasar inte era hus Redigerad 20 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 FINNS DET NÅGON SOM KAN FIXA STÄLLE Å CRASHA PÅ TE MIG Å PLUMP UNDER 16 JUNI PÅ HULTSFREDFESTIVALEN?? vi är inte cp... så de är lungt, vi trasar inte era hus Tältområdet eller vandrarhem funkar annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har varit där för några år sen, kanske ska dit igen.. Inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tältområdet eller vandrarhem funkar annars. Mjo men tält kostar flera miljarder kronor. och tältplatsen kostar typ lika mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 STOR BOKSTAV. FAKTISKT. pottzork - om jag ska dit så kan ni få crasha hos mig.. bara kul med lite nytt folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag ska dig fick biljetterna idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 STOR BOKSTAV. FAKTISKT. pottzork - om jag ska dit så kan ni få crasha hos mig.. bara kul med lite nytt folk. Bor du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Kostar det att lyssna på banden ocj isf hur mycket?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Tror att du antingen köper 1dags biljett för ca.650 eller en som räcker 1 vecka tror jag, för typ 1500. men då måste man köpa tältplats å shit som kostar mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Hultsfred har jävligt bra/stora band i år skulle i´nte banga å se snoop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 STOR snel BOKSTAV pottzork - nej. jag bor inte där. men om jag ska dit så ska jag ha stort tält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ska nog inte dit. Finns inget roligt folk att åka med här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 STOR snel BOKSTAV pottzork - nej. jag bor inte där. men om jag ska dit så ska jag ha stort tält. Niice vikka ska du va där me? nån snygg brud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts