P-C Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Bilar är manligt helt enkelt. amerikanska snutbilar är coola Jag förstår mig till exempel dom som sitter och glor i "motor"-delen av metro eller dom som skickar en länk och säger "shit, checka den här nya modellen! fett snygg! jag är bara 15 år och det är 3 år kvar tills jag FÅR köra och kanske 5 år tills jag har RÅD med en bil!!!!!11ettettett11!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Bilar är manligt helt enkelt. amerikanska snutbilar är coola Så du menar att fina brudar, pengar, Massvis med pengar som cortez inte är mer manligt? Om man är straight så tycker man nog det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 I London härjar dom coolaste snutbilarna eller vad saägs om denna BMW: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 I London härjar dom coolaste snutbilarna eller vad saägs om denna BMW: Ser ut som en reklampelare...utan reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag ÄLSKAR amerikanska polisbilar! Speciellt ljudet på sirenerna *tut-tut-tut-tut-tuuuuuuuuuuuut-tuuuuuuuuuuuuut-tut-tut-tut* eller ngt sånnt.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Ser ut som en reklampelare...utan reklam. Men på något sätt är det de jag gillar . Man ser verkligen att det är poliser i närheten och sen att det är en BMW gör inte saken sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 I London härjar dom coolaste snutbilarna eller vad saägs om denna BMW: Är det bara jag som tycker den bilden ser animerad ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag tror inte att polisen har råd med feta 18" alufälgar (titan?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag tror inte att polisen har råd med feta 18" alufälgar (titan?)... ---> w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jorå.. Eller polisen har kanske inte råd men staten som försörjer polisen har säkert.. Fascist sade någon? Sen är damcyklar något mer manligare än sketna blåljuskärror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Titta på denna beautiful machina ohh, den är så vacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Så jävla bäst! Lamborghini... Italienska polisen använder sig av åtminstone en för att ta fast fortkörare, rånare som flyr med bil och transportera organ & blod mellan sjukhus. Amerikanska är rätt fina också.... Redigerad 21 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 och transportera organ & blod mellan sjukhus. Och det gör polisen i Italien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Så jävla bäst! Lamborghini... Italienska polisen använder sig av åtminstone en för att ta fast fortkörare, rånare som flyr med bil och transportera organ & blod mellan sjukhus. Amerikanska är rätt fina också.... Sån har jag sett live i italien "gled" förbi oss i runt 200 blås på italiens motsvarighet till autobahn. Vad jag vet så används dom inte till utryckningar alls knappt, italienska polisen fick några såna av lamborghini och dom glider bara runt med dom för att visa upp dom (bra reklam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Diezl @ Cool! Varför kan man inte ha såna i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Diezl @ Cool! Varför kan man inte ha såna i Sverige? 70-tals porschen vi hade i sverige var det ju ungefär samma klass på på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Den där är så het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Och det gör polisen i Italien? Jaa, det hörde jag iallafall när polisen lanserade dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jaa, det hörde jag iallafall när polisen lanserade dom... Dom var ju tvungna att hitta på nån anledning till att ha dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts