PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Någon annan som har samma konstiga intresse som jag har? Amerikanska polisbilar Och vill snacka om det så jag vet att jag inte är den enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ja det är du...antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 .visst hade det varit tufft att åka runt med en riktig Highway Patrol pilotbrillor, brun uniform och hela kitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag gillar BrandBilar mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 .visst hade det varit tufft att åka runt med en riktig Highway Patrol pilotbrillor, brun uniform och hela kitet Hårdast i stan, vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Håller med! Dom är bara för coola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jo det är rätt grymt med amerikanska polisbilar. Skulle vara grymt att äga en själv, typ något liknande killen i Smala Sussie har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Den grymmaste polisbilen är lätt en såndär Ford Gran Torino som Starsky har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Den grymmaste polisbilen är lätt en såndär Ford Gran Torino som Starsky har... Min systers kille har en amerikansk polisbil.. just ja.. HADE. Han sålde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vad är det för fel på dom svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Eh? Det är ju en facist som står där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Såg massa såna bilar i New York Dom av skit coola och ja såg även ett SWAT team det va ballast... dom hade M4A1 och massa flashbang granater mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 ÖRN ÖRN . amerikanska äger. mongoloska är även coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Finns det poliser i Mongoliet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Själv är mitt intresse fina brudar. Och pengar. Massvis med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hur mycket kostar en sån där polisbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Älskar de klassiska blåa 70-80 tals New York-polisbilarna. Ford, Chrysler, Plymouth m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Chevrolet Caprice i L.A.P.D... http://www.911evac.freeserve.co.uk/img22.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Själv är mitt intresse fina brudar. Och pengar. Massvis med pengar. W^O^RD avskyr bilar .. eller jag kan inte se det "häftiga" med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 W^O^RD avskyr bilar .. eller jag kan inte se det "häftiga" med dom Bilar är manligt helt enkelt. amerikanska snutbilar är coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts