eliizar Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Någon som har lust att samarbeta med mig med en hemsida som jag har planerat ganska länge, jag tänkte göra den till en hemsida om mördare och lägga upp nyheter om mord och sånt, inte för att jag gillar sånt men jag tycker att det är ett interessant ämne och jag kom inte på nått annat att göra en hemsida om här har jag en liten mall jag slängde ihop på 15 min http://frip.dk/mord/html%20-%20filer/mordare.htm (haha inte så passad för firefox än ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ännu en... När ska ni tröttna??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jaha, värd komentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Är det du som skrivit texten om Manson? Jävligt bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jävligt najs ide! O bra skrivet där vid manson som funny sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Bra fakta, bra sida, good work, keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ännu en... När ska ni tröttna??! Hellre ha ett intresse som man kan hålla på länge med än att sitta hemma och blänga in i väggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Bra fakta, bra sida, good work, keep it up. Håller med. Fyra av fem kebabkatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Håller med. Fyra av fem kebabkatter. Åhh, det borde vi nästan införa i skräck-topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Sorry måste göra er besvikna nu, det är inte jag som har skrivit faktan om manson, det är en länk som jag hittade, ska däremot skriva ihop övriga mördare själv senare. Jag måste tacka er för all feedback jag fick om ideen till sidan, glädjer mig verkligen nu undrar jag bara om det finns någon som har lite html kunnskaper som har lust att hjälpa mig att få sidan på "fötter" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Du kan skriva om vem som dödade Biggie. Men det är bara i EXTREMT nödfall. Ta han som sista utväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Håller med. Fyra av fem kebabkatter. Bra sida eliizar Haha, heta (kebabkatterna) EDIT: Sorry för lite "reklam". Har en egen hemsida om både riktiga och påhittade mördare, fast den är inte klar än: (Har skrivit allt själv;))ForRealAndFantasy Redigerad 20 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Adress är nu www.mordare.tk och jag har fixat ett forum, fortfarande ingen sammarbets villig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Skit samma aja ville bara säga att det mesta är klart nu, några tips om förbättringar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts