Soduda Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tja! Jag har ett IF-Forum som heter HTMLSajten. Det vore kul ifall att någon/några skulle kunna registrera sig. Just nu har vi bara 2 medlemmar Så jag skulle jättegärna vilja få fler. Registrera er på http://s9.invisionfree.com/HTMLSajten/ När vi får in Ca 50 medlemmar kommer vi registrera en medlem i Moderator-teamet. Jag vill inte att någon säger: Det där kommer inte komma saå långt:P eller något annat. Aja, ni är ett stort steg för sidan // Rasmus - WebMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Jag vill inte att någon säger: Det där kommer inte komma saå långt:P eller något annat. Som du vill, jag ska inte säga det, men du vet det innerst inne... Redigerad 20 april, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Förstår inte riktigt varför den heter HTMLSajten, det är ju ett forum? Ville ni bara ripoff:a GTASajten eller? BTW, var det inte otillåtet att göra reklam för forum? Edit: Sen är det ju alltid lika kul när ett forum utger sig för att vara centrerat just något specifikt (läs: HTMLSajten), och sedan endast innehåller ett enda forum för just det ämnet, som inte ens är överst... Btw, det ser bara amatörmässigt ut om forumet har fler delar som inte handlar om något som har något överhuvudtaget att göra med ämnet (Allmänt, Debatt samt resten av Övrigt-delen). Något som gör att det hela ännu mer komiskt är att du rakt av kopierat HTMLSajten-delen, samt dess under-forum, från GTASajtens. Edit2: Ett litet plus kan du iaf få för att Webdesign-delen är överst, flera brukar göra så att de delar som har minst med ämnet att göra hamnar överst. Redigerad 20 april, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Förstår inte riktigt varför den heter HTMLSajten, det är ju ett forum? Ville ni bara ripoff:a GTASajten eller? BTW, var det inte otillåtet att göra reklam för forum? Men vigge, det är inte ett forum det är en HTMLsajten Redigerad 20 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ja nu får du nog be om ursäkt här! En fråga: Tror ni, på fullt allvar, att det kommer att bli någonting? Det finns hur många likadana forum som hellst! Sattsa på något unikt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Megaripoff av gtasajten, kom på något unikt istället EDIT: Om "sidan" heter "HTMLSajten", varför snackar ni inte HTML då? Redigerad 22 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Hehe.. Iaf 5 nya medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sitter och funderar på hur många nerlagda forum som hostas av invisionfree, måste vara väldigt många... Satsa på något annat, att bara starta ett forum sådär är dömt att misslyckas. Nu kanske jag låter lite pessimistisk, men jag kan inte ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sitter och funderar på hur många nerlagda forum som hostas av invisionfree, måste vara väldigt många... Satsa på något annat, att bara starta ett forum sådär är dömt att misslyckas. Nu kanske jag låter lite pessimistisk, men jag kan inte ljuga. Säg det rätta ta Cloetta.. eller hur va den nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Säg det rätta ta Cloetta.. eller hur va den nu igen? Nej nej nej... Ta det rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Skrev en tråd om invasionfree förut .. ska nog leta upp den EDIT: Min tråd Redigerad 29 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nej nej nej... Ta det rätta Ahha så va de ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts