Jump to content

HTMLSajten

Soduda
 Share

Recommended Posts

Tja!

Jag har ett IF-Forum som heter HTMLSajten. Det vore kul ifall att någon/några skulle kunna registrera sig. Just nu har vi bara 2 medlemmar :P Så jag skulle jättegärna vilja få fler.

Registrera er på http://s9.invisionfree.com/HTMLSajten/

När vi får in Ca 50 medlemmar kommer vi registrera en medlem i Moderator-teamet.

Jag vill inte att någon säger: Det där kommer inte komma saå långt:P eller något annat. Aja, ni är ett stort steg för sidan // Rasmus - WebMaster

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte riktigt varför den heter HTMLSajten, det är ju ett forum? Ville ni bara ripoff:a GTASajten eller?

BTW, var det inte otillåtet att göra reklam för forum? :P

Edit: Sen är det ju alltid lika kul när ett forum utger sig för att vara centrerat just något specifikt (läs: HTMLSajten), och sedan endast innehåller ett enda forum för just det ämnet, som inte ens är överst... Btw, det ser bara amatörmässigt ut om forumet har fler delar som inte handlar om något som har något överhuvudtaget att göra med ämnet (Allmänt, Debatt samt resten av Övrigt-delen). Något som gör att det hela ännu mer komiskt är att du rakt av kopierat HTMLSajten-delen, samt dess under-forum, från GTASajtens.

Edit2: Ett litet plus kan du iaf få för att Webdesign-delen är överst, flera brukar göra så att de delar som har minst med ämnet att göra hamnar överst.

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och funderar på hur många nerlagda forum som hostas av invisionfree, måste vara väldigt många...

Satsa på något annat, att bara starta ett forum sådär är dömt att misslyckas. Nu kanske jag låter lite pessimistisk, men jag kan inte ljuga.

Säg det rätta ta Cloetta..

eller hur va den nu igen? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor