Guest AdamZZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nån som spelar eller funderar på att spela det jag vill spela med andra svenska o.s.v ladda hem det på http://www.ryl.net det är as bra pm:a mig om ni spelar så kan vi träna eller om ni vill spela så kan jag träna er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Verkar coolt... .. . Ska nog ladda ner.. Är det gratis på nätet? Redigerad 20 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jaa ända tills det släpps ut då måste man köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jaa ända tills det släpps ut då måste man köpa det .när släpps det ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 March 24th Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Orkar inte kolla så noga på sidan, men är det ett mmorpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ja det är mmorpg spel och det har bra grfik och är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Kommer det kosta i månaden eller nåt sånt? Jag håller på att dra hem det för 14-dagars trial... Klart om 1 timma ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Inget att rekomendera, inget kul spel helt enkelt.. *avinstalerar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har det.. 14dagars trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vet jag läste fel märkte senare att det stog 14 dagars trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts