Wild_hawk Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Efter jag rippade en dvd film till datorn så kan jag inte längre spola fram i vissa filmer på datorn utan måste se dem från start till slut o försöker jag spola fram så blir det helt svart o man hör bara ljudet, nån som vet hur man kan lösa det här? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Du behöver nog nya codecs till din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nepp tror inte det, kanske skulle säga att filmerna gick att spola fram i innan jag rippade dvd filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Är filerna i .avi? För när jag magiskt fått Live Aus Berlin på hårddisken så var det samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Är filerna i .avi? För när jag magiskt fått Live Aus Berlin på hårddisken så var det samma sak... Ja dom e i avi, så du lyckades inte fixa det då? Har tagit bort de där proget men funkar endå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts