Jump to content

J*vla Poliser

Share

Recommended Posts

Suck, nu har det hänt igen. Jag trodde verkligen att poliserna på SA skulle bli bättre...men nej.

Igår var jag på en alldeles utmärkt utflykt vid berget på 2:a ön. Plötsligt kommer en polisbil upp runt kröken. Den jagar en bil och har en väldigt hög hastighet. Jag hinner INTE svänga undan från denna polisbil och den kör rakt in i mig. Min bil flyger bak med en hög fart och jag tappar helt kontrol. Och plötsligt har jag den där j*vla polisbilen framför mig. Han har avbrutit jakten på denna andra fartdåre och har gett sig ut efter MIG :'( . En stackare som han precis har kört på och som dessutom kör laglit för en gångs skull.

Däremot har jag sett polisbilar köra in i andra bilar så här, och blir de efter dem...NÄJ.

Finns det fler på denna sida som stör sig som f*n på polisernas beteende kan ni berätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men fusk förstör spel det blir inget roligt att spela med fusk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kan bli rätt skojigt med "jump 100 feet with bicycle" :(.

Så det blir inte alltid tråkigt.

Ontopic: Poliser.. man vill ha dom där. fast inte så känsliga, dom utnyttjar deras jobb. Bara man nuddar i dom så gasar dom efter en, å skjuter ihjäl en :S.

Överkänsliga, och om dom krockar i mig, så börjar dom jaga MIG.

"§999.9, Om en polis krockar i en vanlig bilist, så får polismannen rättigheter att skjuta ihjäl bilisten för att han stod på rätt ställe, medans polisen hade små tråkigt på vägen".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"§999.9, Om en polis krockar i en vanlig bilist, så får polismannen rättigheter att skjuta ihjäl bilisten för att han stod på rätt ställe, medans polisen hade små tråkigt på vägen".

Humor. :( Men jag tycker att dom har gjort det jävligt dåligt, vart besviken av att dom inte hade gjort bättre än såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ontopic: Poliser.. man vill ha dom där. fast inte så känsliga, dom utnyttjar deras jobb. Bara man nuddar i dom så gasar dom efter en, å skjuter ihjäl en :S.

Överkänsliga, och om dom krockar i mig, så börjar dom jaga MIG.

Men det är ju rätt! då poliserna är så inkompetenta att de inte kan jaga en notorisk och fruktad massmördare och bombterrorist för att han har målat om sin bil (framför deras ögon minsann) måste man ju få unna dem rätten att skjuta ihjäl en snubbe som står i vägen för en biljakt.

EDIT: stavfel

Redigerad av Crouching.tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju rätt! då poliserna är så inkompetenta att de inte kan jaga en notorisk och fruktad massmördare och bombterrorist för att han har målat om sin bil (franflr deras ögon minsann) måste man ju få unna dem rätten att skjuta ihjäl en snubbe som står i vägen för en biljakt.

Inte om man står parkerad runt korsning, ingen aning om att snuten kommer, å så pangar han rakt in i mig (nu då). å skippar den där super mördaren å tar mig istället..

Och skjuta ihjäl nån. Ingen förtjänar ett sånt straff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller då inte med om det över...man ska få köra hur fort man vill....

Men när man kör i normal hastighet och sedan så kör polisen in i en och sedan börjar jaga än för det så är det så himla dåligt att jag kan skratta i år...

Något ännu drygare är att andra gängmedlemmar från olika " hoods " kan skjuta framför en polis utan att bli tagna...men såfort jag avlossar ett skott så gör dom allt för att döda mig >_< Poliserna är inte rättvisa.....

Kom på en till sak...När man kör välldigt fort bredvid en trottoar så brukar ibland människorna hoppa ut framför bilen o bli påkörd...då börjar polisen jaga än fast det var deras fel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller då inte med om det över...man ska få köra hur fort man vill....

Men när man kör i normal hastighet och sedan så kör polisen in i en och sedan börjar jaga än för det så är det så himla dåligt att jag kan skratta i år...

Något ännu drygare är att andra gängmedlemmar från olika " hoods " kan skjuta framför en polis utan att bli tagna...men såfort jag avlossar ett skott så gör dom allt för att döda mig ^_^ Poliserna är inte rättvisa.....

Kom på en till sak...När man kör välldigt fort bredvid en trottoar så brukar ibland människorna hoppa ut framför bilen o bli påkörd...då börjar polisen jaga än fast det var deras fel

Mjo, det är/var riktigt kasst att poliserna inte bryr sig när andra gäng skjuter mot en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor