SlewME Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är det bara jag som upplever ganska mycket downtime här på gtasajten? Vad beror detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är det bara jag som upplever ganska mycket downtime här på gtasajten? Vad beror detta på? Vad är downtime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jupp, har också märkt det. Minst två gånger ikväll. Och det varade minst 10 minuter vardera. Igår var det också likadant. Mystiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vad är downtime då? Förklara för oss som är mindre datanördar och mer internetnördar/lunarnördar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är inte downtime då sidan är nere och det inte går att komma in på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är inte downtime då sidan är nere och det inte går att komma in på den? Det är vad jag syftar på i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ja, märkte det också. Två eller tre gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Märkte en gång igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nej har jag inte märkt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hänt ganska många ggr. nu, ca 4-5 ggr. dom senaste 4 dagarna. Jag trodde att det va fel på bredbandet så jag ringde shällde(stavning?) ut com hem istället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Det är vad jag syftar på i varje fall. Helt rätt . Har även märkt lite problem med MySql och annat skumt som att det har varit seg vid vissa tillfällen. Redigerad 20 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hmm, har märkt "downtime" eller vad det hette hela tiden, vad beror det på? Är extremt irriterande enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hmm, har märkt "downtime" eller vad det hette hela tiden, vad beror det på? Är extremt irriterande enligt mig! Kan vara allt möjligt.. Dåliga Serverar, ostabil lina m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det har hänt nån gång igår kväll men annars funkar det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Va det någon här som fick detta medelande när dom försökte surfa på gtasajten?? GTAsajten.com ------------------------------------------ Detta meddelande har automatiskt aktiverats på grund av problem med MySQL här på GTAsajten. För er som inte vet så är MySQL mjukvaran som har hand om alla våra databaser. GTAsajten kan inte köras utan databaser där bland annat nyheter, kommentarer, forumet och mycket annat finns lagrat. Det är svårt att säga när felet är avlöst eftersom detta bara är ett automatiskt felmeddelande. Ni kan dock försöka med att regelbundet besöka www.gtasajten.com för ev. mer information eller tills MySQL börjar fungera igen. ------------------------------------------ det hände mellan 19:20 - 19:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Va det någon här som fick detta medelande när dom försökte surfa på gtasajten?? GTAsajten.com ------------------------------------------ Detta meddelande har automatiskt aktiverats på grund av problem med MySQL här på GTAsajten. För er som inte vet så är MySQL mjukvaran som har hand om alla våra databaser. GTAsajten kan inte köras utan databaser där bland annat nyheter, kommentarer, forumet och mycket annat finns lagrat. Det är svårt att säga när felet är avlöst eftersom detta bara är ett automatiskt felmeddelande. Ni kan dock försöka med att regelbundet besöka www.gtasajten.com för ev. mer information eller tills MySQL börjar fungera igen. ------------------------------------------ det hände mellan 19:20 - 19:30 Jag kom inte in alls.. den bara tänkte. Detta börjar bli irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Jag kom inte in alls.. den bara tänkte. Detta börjar bli irriterande. På forumet så tänkte den hela tiden och när jag försökte gå in på gtasajten.com så kom det där medelandet med MySQL och fadderullan. edit: kanske skulle editat, aja skit samma . edit2: nu händer det samma sak igen. fast nu så laddar den bara hela tiden. det hände från 21:55 - ca. 22:03 Redigerad 21 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Har omfördelat lite resurser på servern, framförallt har webbservern apache fått mer för att klara flera anslutningar och inte självdö lika lätt. Förhoppningsvis ska detta fixa till problemen men det märker vi först efter några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Har omfördelat lite resurser på servern, framförallt har webbservern apache fått mer för att klara flera anslutningar och inte självdö lika lätt. Förhoppningsvis ska detta fixa till problemen men det märker vi först efter några dagar. Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts