p-c-2 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) THE END IS NEAR Fy fan vad jag garvade när jag såg den där bilden! :lol: Redigerad 22 april, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Äh... Satans katoliker! Påven kan gå och leka med sitt kors... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Äh... Satans katoliker! Påven kan gå och leka med sitt kors... Din jävla satanist , påven har inte gjort dig ett skit. P.s du är också en sorts katolik. edit: jag menar den gamla. Redigerad 23 april, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Sen när blev protestant en sorts katolik? Och han behöver ju inte nödvändigtsvis vara en protestant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Sen när blev protestant en sorts katolik? Och han behöver ju inte nödvändigtsvis vara en protestant? Katoliker tillhör kristendomen, det gör också protestanter.Så då kan man säga att protestanter är en sorts katoliker.Protestantismen kommer ursprungligen från katolismen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Protestant är inte en katolik! Och hur vet du att han är kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har du inte haft religion i skolan eller.PS om han är kristen så....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts