Mikolan Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 THE END IS NEAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Kunde de inte hitta någon lite yngre påve, håller de på så där lär de få byta påve med rätt så korta mellanrum. Mjo, en påve förut dog ett par veckor efter han valts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 THE END IS NEAR Rätt lika... Vilken film är bild 2 från? Dom valde en ny påve inatt. nån tysk lirare tror jag *quotar nästa 2 poster* w0rd Förresten var det igår kväll, runt 17 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vilken film är bild 2 från? Star Wars VI: Return of the Jedi tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Han som var påven innan Johannes Paules II levde ju en månad som påve. Men det där om att nya påven var med i Hitler Jugend är ju nåt han själv sa att han knappt fick välja bort själv. Att vara tysk och vara emot Hitler var tydligen väldigt svårt. Men om det han säger är sant är en annan fråga. Ang. att alla påvar är gamla så beror det ju på att en påven inte FÅR vara yngre än en viss ålder. Tror det är 70 som är minimum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Alla tyska barn på den tiden var ju med i Hitler Jugend typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Han som var påven innan Johannes Paules II levde ju en månad som påve. Men det där om att nya påven var med i Hitler Jugend är ju nåt han själv sa att han knappt fick välja bort själv. Att vara tysk och vara emot Hitler var tydligen väldigt svårt. Men om det han säger är sant är en annan fråga. Ang. att alla påvar är gamla så beror det ju på att en påven inte FÅR vara yngre än en viss ålder. Tror det är 70 som är minimum. Nja, Johannes Paulus II var väl typ 58 när han blev påve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) u Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Va, finns det rasism inom kyrkan? Och vad är det för fel med en tysk, det spelar ingen roll var de kommer ifrån. tytskarna har väl sonat för deras brott tillräckligt nu. Det är inget fel på tyskar, men den nya påven var med i Hitler Jungen eller vad det nu hette när han var ung... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det är inget fel på tyskar, men den nya påven var med i Hitler Jungen eller vad det nu hette när han var ung... Nej nej han vart ju inte tvingad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Va, finns det rasism inom kyrkan? Och vad är det för fel med en tysk, det spelar ingen roll var de kommer ifrån. tytskarna har väl sonat för deras brott tillräckligt nu. Vad var felet med tyskarna? Nazisterna va svinen.(Bara så du vet,du kanske missa historian i skolan.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Vad var felet med tyskarna? Nazisterna va svinen.(Bara så du vet,du kanske missa historian i skolan.) MEN OCH?? BARA FÖR ATT TYSKLAND HAR VARIT NAZISTER SÅ INNEBÄR INTE DET ATT DE ÄR DET NU! Fan va less jag blir på att alla ska hoppa på tyskar, ge er nu för fan. Redigerad 20 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har hört att han var med i Hitler Jugend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 MEN OCH?? BARA FÖR ATT TYSKLAND HAR VARIT NAZISTER SÅ INNEBÄR INTE DET ATT DE ÄR DET NU! Fan va less jag blir på att alla ska hoppa på tyskar, ge er nu för fan. Va? är du dum i huvet? Jag försvarade tyskarna jävla bög. Jag skrev: Vad var felet med tyskarna? det är en fråga och jag undrar varför han tror att det tyska folket var idioter. Sen skrev jag till honom och förklarade att nazisterna var dumma och inte det tyska folket.och bad honom läsa på mer och inte skolka nästa historia lektion. tänk över det du skriver nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) u Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Va? är du dum i huvet? Jag försvarade tyskarna jävla bög. Jag skrev: Vad var felet med tyskarna? det är en fråga och jag undrar varför han tror att det tyska folket var idioter. Sen skrev jag till honom och förklarade att nazisterna var dumma och inte det tyska folket.och bad honom läsa på mer och inte skolka nästa historia lektion. tänk över det du skriver nästa gång. Du kanske skall lära dig förklara lite bättre.. Enligt dig så lät det som om att du svarade på en fråga som lyder, Vad det var som är fel med tyskarna, Jo nazister. Du är dessutom reportad. Redigerad 20 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har hört att han var med i Hitler Jugend Jag hoppas att du var ironisk där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) c Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Du är dessutom reportad. Hur kan du orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hehe, någon som läste text-tv? om påven? "Påven puttade ner Potter" trodde dom mena bokstavligt först men det var 10 i topp lstan för böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts