Jesper Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jaha då har man börjat på en ny 3d modell, men den här gången ett hus. vad tycks?? Jag har en fråga oxå vart och hur tycker ni att upp gången till H platan ska vara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Kanske en trappa på sidan av huset! Eller en trappa på insidan Snyggt btw! Redigerad 19 april, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Snyggt, tycker trappan ska vara inuti huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jaha då har man börjat på en ny 3d modell, men den här gången ett hus. vad tycks?? Jag har en fråga oxå vart och hur tycker ni att upp gången till H platan ska vara?? Fränt!! jätte fint hus själv tycker jag trappan ska va utanför huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Tackar! Jag tar nog trappan på ut sidan. ni får se en bild imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Snyggt!!! Skulle va kul om du skulle gora den sa att den blir en rod stga, sa kan man ha mwed den i gta>swe!!! Trappan bor ga innomhus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Man kanske kan göra en trappa inomhus och en utomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Här kommer en liten uppdatering! ops ingen bild nu kommer den Redigerad 20 april, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Bara så att du vet alla blåa ytor blir osynliga vilket hus kommer detta att byta ut eller kommer det att vara för sig självt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Snyggt! Har du några ingame bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vet inte tror det blir ett nytt hus. Här kommer en bild med lite texturer det ser lite konstigt ut långt i från men det blir bra när man kollar nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Trappan på sidan ser ut som lego-bitar. Du borde göra betydligt tunnare trappsteg samt ett räcke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ser rätt så bra ut hittills, men som sagt så ser trappen ut som den är gjord i lego och när man väl kommer upp, ska man då gå på taket för att komma till plattan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Knaske eller så får jag göra en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Nu skulle jag beghöva lite hjälp med att få in det i spelet kan lite men skulle som sagt behöva lite hjälp nån som kan nått om sånta kan adda mig på msn. Jeppe_lundin@hotmail.com Redigerad 20 april, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts