xstreem Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag letar efter en skärmsläckare som jag hade för några år sedan och som man ska kunna ladda ner gratis. Den är om en gubbe som är strandsatt på en ö, så gör han en massa olika saker. Har för mig att han skriver och kastar ut flaskpost i havet. Jag HAR sökt på google men har inte hittat något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Under skärm Här Har du den! Nu funkar den! //Alexzander Redigerad 20 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Här Har du den! //Alexzander Funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Hittade den officiella hemsidan! Men tack ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Hittade den officiella hemsidan! Men tack ändå... Jag vill också ha den. Verkal kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vad är officiella då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/ Det är synd att den är anpassad efter 98 och 95... Men man kan ha den till XP, kolla på "Download help" i den vänstra spalten... Edit: Haha, såg precis detta http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/jcastaway.PNG Redigerad 20 april, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/ Det är synd att den är anpassad efter 98 och 95... Men man kan ha den till XP, kolla på "Download help" i den vänstra spalten... Edit: Haha, såg precis detta http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/jcastaway.PNG Rätt ball =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Skärmsläckare tar minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Skärmsläckare tar minne Alla program som du kör använder minne om du inte redan visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Alla program som du kör använder minne om du inte redan visste det Jo det vet jag, men det försämrar minnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jo det vet jag, men det försämrar minnet Försämrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Försämrar? Förstör då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Förstör då! Eh, vad pratar du om? RAM-minne är till för att användas, och skärmsläckare fungerar som vilket program som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Eh, vad pratar du om? RAM-minne är till för att användas, och skärmsläckare fungerar som vilket program som helst.. Jag har hört att det inte är bra att använda skrämsläckare, jaja då är det väl superbra att använda det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts