bíg_mamá Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag gjorde det när jag var 12 år. Hmm, ok, kul... Men kan du sluta spamma? OT: Jag har hört att man kan bli förlamad i typ halva ansiktet om man piercar sig i ögonbrynet och träffar en nerv Så det är inget jag tänker göra. Men några hål i öronen kan väl funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Jag har en piercing i ögonbrynet och jag gillar att ha det. Jag har haft det i två år men när dem körde igenom en nål i skinnet tyckte jag att det var skönt. Så du gillar att få nålar igenom ditt skinn? Så då är du det perfekta tortyroffret? Redigerad 6 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hmm, ok, kul... Men kan du sluta spamma? OT: Jag har hört att man kan bli förlamad i typ halva ansiktet om man piercar sig i ögonbrynet och träffar en nerv Så det är inget jag tänker göra. Men några hål i öronen kan väl funka Vad menar du med spamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hmm, ok, kul... Men kan du sluta spamma? OT: Jag har hört att man kan bli förlamad i typ halva ansiktet om man piercar sig i ögonbrynet och träffar en nerv Så det är inget jag tänker göra. Men några hål i öronen kan väl funka Nerv i ögonbrynet? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Att pierca sig i ansiktet ser ovårdat och dumt ut. Öronen är okej, men det räcker, hur fan e det snyggt att ha skrot i fejset ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ska pierca ögonbrynet imorn.. o ja bara undrar om de gör ont eller inte... nån som piercat? gjorde de ont? Det känns som att bli träffad av en softairgun... men i ögonbrynet i riktigt fjortis gay :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts