jocke91 Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag vill också pierca mig men ja e ju typ 12 år så får inte för morsan måste vänta tills jag är 18 år eller flyttar hemifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Bra att posta i en 7 månader gammal tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Agree. Vill bara tillföra en sak, Piercing i ögonbryet = White Trash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Det är snyggt som fan. Jag har haft det två gånger. Första gången växte det ut för att jag hela tiden fick ta av och på det innan det läkt. (Fick inte ha det när jag hade restaurang lektion). Andra gången slet min tjejkompis av det. Det är det negativa med att ha det i ansiktet. Hamnar man i bråk så kan det slitas av. Till frågan: nej det gör inte ont. Det är punkt smärta. Du får ont precis när han sticker men det går så snabbt så du hinner inte reagera. Efteråt känns det inte alls. Ögonen kan tåras kraftigt. Ingen som har tattueringar då? Armen har jag på. Edit. Måste börja läsa hela tråden innan jag svarar... Redigerad 3 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ska nog också trycka i en stav nån dag när pengarna börjar ramla tillbaka in i portmonän. Redigerad 4 november, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det är snyggt som fan. Jag har haft det två gånger. Första gången växte det ut för att jag hela tiden fick ta av och på det innan det läkt. (Fick inte ha det när jag hade restaurang lektion). Andra gången slet min tjejkompis av det. Det är det negativa med att ha det i ansiktet. Hamnar man i bråk så kan det slitas av. Till frågan: nej det gör inte ont. Det är punkt smärta. Du får ont precis när han sticker men det går så snabbt så du hinner inte reagera. Efteråt känns det inte alls. Ögonen kan tåras kraftigt. Ingen som har tattueringar då? Armen har jag på. Edit. Måste börja läsa hela tråden innan jag svarar... Jag kan tyvärr inte pierca mig än, för har väldigt problem med ärr. Har något som kallas keluiter (stavning? utalas så iaf) Så, om jag piercar mig, så kan jag få stora ärr , som är rosa.. Har fått sånt efter jag bröt armen, lägger upp en bild på det . Lite offtopic, jag vet . Men, ifall jag inte hade det skulle jag ha piercat mig i ögonbrynet för längesen. Jag har en tatuering på armen, gjord med en nål och vanligt pennbläck. Det är bara ett sträck, men en tatuerning ;] haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Jag ska tatuera något när jag får pengar så det räcker! EDIT: hade tänkt ha något liknande dom härpå armleden: Redigerad 4 november, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tycker pirecning är fult, men det är väll en smak sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Piercing är jävligt fult tycker jag. Men pa vissa sär det väldigt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Piercing är snyggt beroende på var den sitter. =) Och hällre stav än ring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Piercing i näsan, men inte en ring(men inget jag fixar). Och ska man tatuera nåt så ska det betyda nåt för en. Det mest korkade man kan göra är att tatuera nåt lags logo. Eller bara nån skit som man tycker ser snyggt inne hos tatuerarn. Folk ångrar sig typ en månad efter de fixat det. Redigerad 5 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Piercing i näsan, men inte en ring(men inget jag fixar). Och ska man tatuera nåt så ska det betyda nåt för en. Det mest korkade man kan göra är att tatuera nåt lags logo. Eller bara nån skit som man tycker ser snyggt inne hos tatuerarn. Folk ångrar sig typ en månad efter de fixat det. Hehe, jo. Det ska typ vara sitt namn över hela ryggen eller något. det är snyggt Alltså : ______/.......\________ ( Marcus Anders Anstrin ) |..................................| |..................................| typ Redigerad 5 november, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Och ska man tatuera nåt så ska det betyda nåt för en. Det mest korkade man kan göra är att tatuera nåt lags logo. Eller bara nån skit som man tycker ser snyggt inne hos tatuerarn. Folk ångrar sig typ en månad efter de fixat det. Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 JAg har två hål i vänster öra, men har nästan aldrig nått i. Ibland har jag en liten fusk-diamant när jag är på fest. Om jag skulle tatuera något så skulle det vara antingen "mamma" och "pappa" eller deras namn. Skulle kunna ha dom ungefär vid nyckelbenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Att ha en stav i ögat är inget för mig, men jag skulle tänka mig ngn ring eller ngt på toppen av örat. Om ni fattar så "toppen av örat där det e lite mjuk" vet inte om man kan göra hål där men skulle nog passa på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Klart som korvspad att det går. Det går att pierca brosk till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Tjo flöjt det fanns redan en bild. Redigerad 5 november, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 AAAH piercingar e så jävla snyggt ska själv fixa massa sen.. mahahha. ta några själv också. får se vart dom kommer . har bara ett random i örat.. ska byta till en annan ring. å pierca där uppe i örat. sen så lite överallt! typ näsan. läppen. labret. kuken? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har en piercing i ögonbrynet och jag gillar att ha det. Jag har haft det i två år men när dem körde igenom en nål i skinnet tyckte jag att det var skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag vill också pierca mig men ja e ju typ 12 år så får inte för morsan måste vänta tills jag är 18 år eller flyttar hemifrån Jag gjorde det när jag var 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts