Bullet Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har gått och tänkt på det ett tag men får se ifall de blir av tänk om man inte passar i det Ta clickits! (fejkpiercingar för 10åringar typ min lillebrorsas klasskompisar har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Tycker piercingar i ögonbrynet är snyggt, men bara om det är en stav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Usch för piercing tycker jag... men om det är folk tycker det är snyggt som får väl dom skaffa det... why listen to me ... Men jag kan inte förstå två sorters piercingar 1. I tungan (Uuuuuuuugh, jobbigt, störigt) 2. I ballen har hört att man ska kunna ha där låter förfärligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Usch för piercing tycker jag... men om det är folk tycker det är snyggt som får väl dom skaffa det... why listen to me ... Men jag kan inte förstå två sorters piercingar 1. I tungan (Uuuuuuuugh, jobbigt, störigt) 2. I ballen har hört att man ska kunna ha där låter förfärligt... Tycker det är sexigt med piercing i tungan (hos tjejer då såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Å man piercar väll ballen för att de blir skönare när man pökar? ser inget annat syfte med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det går att fixa lätt själv. Du behöver bara en popnit-tång. Har en polare som har gjort det. Dom tängerna dom har i studios är i princip som en popnit-tång.. Så köp din stav, fixa en tång och rigga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Piercingarna är snyggt, nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har inget emot piercing eller tatueringar, ser oftast snyggt ut på de flesta! Skulle inte ha något emot att tatuera mig men det går isf bli när man blir äldre, annars får morsan spader hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Pierca ögonhålan typ Hur hade du tänkt att man ska pierca sej i luften? Var tvungen att säja det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tycker alla former av piercingar o orhangen e fula, utom da snygga kvinnor piercar sig i naveln!!! Ogonbrynet ar fan fult o lojligt. Jag ve att manga som piercar sig hamnar i slagsmal... Har sett folks som fatt ansiktet mosat vid slagsmal, typ folk som fatt sin ogonbrynpiercing i ogat, o lapppiercing i tanderna, vilket i dessa fall forstort bade ogat o tanderna! Ingen vacker syn... Men jajam, skyll dig sjalv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Piercat nu... kommer kanske me bild sen gjorde ju inge ont alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Piercat nu... kommer kanske me bild sen gjorde ju inge ont alls Gött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Piercat nu... kommer kanske me bild sen gjorde ju inge ont alls Pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Måste alla vara så jävla negativa när en kommer och frågar en sak? Varför?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tycker det är sexigt med piercing i tungan (hos tjejer då såklart) .brudar gillar killar med piercade tungor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 .brudar gillar killar med piercade tungor I arabländer kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tycker det är skitsnyggt med piercing, ska själv pierca mig snart! Min syrra har piercat sig i ögonbrynet och fick en infektion, vilket såg lite läskigt ut, men det är ingenting som hindrar mig! Hon ska förresten tatuera sig snart också, vilket jag också vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 I arabländer kanske. .varför just arabländer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Pris? 400.... här e bild... sorry för den dåliga kvaliten.. snyggare på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Min granne ska pierca sig säger han, vet itne hur han ska ha råd med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts