BroDD Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ska pierca ögonbrynet imorn.. o ja bara undrar om de gör ont eller inte... nån som piercat? gjorde de ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ska pierca ögonbrynet imorn.. o ja bara undrar om de gör ont eller inte... nån som piercat? gjorde de ont? Pierca ögonbrynet? låter skummt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Pierca ögonbrynet? låter skummt Vad är det som låter skumt med det? är också sugen på att göra det, har inga pengar dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vad är det som låter skumt med det? är också sugen på att göra det, har inga pengar dock Ögonbrynet är håret som växer ovanför ögat .. vet inte riktigt hur man pirecar hårstrån men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ögonbrynet är håret som växer ovanför ögat .. vet inte riktigt hur man pirecar hårstrån men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag fattade det men att säga "pierca ögonbrynet" betyder nåt helt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Men ja ska ha stav... ring ser fult ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag vill de. elaka morsan säjjer: men nääj de blir bara infektioner å shit. ögonbrynet är det sätllet där det är minst chans att de blir infektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag tycker inte att det är specielt snyggt att pierca sig. Personer som piercar sig utstrålar "Jag tycker jag är ful, men tror den här piercingen gör mig snygg", enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag tycker inte att det är specielt snyggt att pierca sig. Personer som piercar sig utstrålar "Jag tycker jag är ful, men tror den här piercingen gör mig snygg", enligt mig. . lol de e där e samma sak som.. öh.. ne ja vet inte... men där dömmer du alla efter en person typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Piercing kan vara snyggt i underläppen tex, men INTE i ögonbrynet. Så fult... Men smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Personer som piercar sig utstrålar "Jag tycker jag är ful, men tror den här piercingen gör mig snygg", enligt mig. Tycker det är deras ensak. Lyckas man få bättre självförtroende genom att pierca sig, pierca dig då för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Men ja ska ha stav... ring ser fult ut Skulle bara visa hur en piercing i ögonbrynet såg ut vill också ha en stav isf, men hittade ingen på google bildsök P-C: vad skulle du vilja kalla det då? Redigerad 19 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Skulle bara visa hur en piercing i ögonbrynet såg ut vill också ha en stav isf, men hittade ingen på google bildsök P-C: vad skulle du vilja kalla det då? Pierca ögonhålan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ska pierca ögonbrynet imorn.. o ja bara undrar om de gör ont eller inte... nån som piercat? gjorde de ont? .har piercat ögonbrynet massa ggr.. själv givetvis.. det gör ont men ögonbrynet är inte så extremt känsligt ändå.. tröttnade på att pierca på nytt hela tiden eftersom man alltid lyckas slita sönder skiten när man tar av sig kläderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Ta den i räsan istället... Sedan så ska du ha en stor ring.... Då blir du iaf ensam Redigerad 19 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Visst, pierca dig. Men räkna med att det ser fult ut som faaan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Fulaste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har gått och tänkt på det ett tag men får se ifall de blir av tänk om man inte passar i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Om man ska göra något sånt borde man göra det själv. Lite överdrivet att dra till en studio. Men om man ska göra en prins albert fattar jag att man går till en studio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts