Daniel Vercetti Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Letar efter lite fusk som jag inte hört nåt om . tex klassikern skincanser ? jag skulle vilja vara en hippie och gå omkring med en shotgun jag vet altså inte vad det finns för fusk så skriv gärna några som är lite tuffa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 SÖK de finns minst en miljard sonna här trådar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Letar efter lite fusk som jag inte hört nåt om . tex klassikern skincanser ? jag skulle vilja vara en hippie och gå omkring med en shotgun jag vet altså inte vad det finns för fusk så skriv gärna några som är lite tuffa =) Gtasajten har ju lite tuffa fusk Press me!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det är bara de officiella fusken. Edison carter har hittat många inofficiella och listat dom på denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det är bara de officiella fusken. Edison carter har hittat många inofficiella och listat dom på denna sida. Kan inte du lägga in dom som Edison Carter gjort på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Kan inte du lägga in dom som Edison Carter gjort på gtasajten Är det så svårt och gå in på en sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Är det så svårt och gå in på en sida? Nej det är det inte, men det kunde vara kul att gtasajten hade lite fusk så man slipper gå in på en annan sida när en person behöver hjälp med att hitta ett. Skulle inte du tycka det var roligt med det. Jag sa det nu till Hultenius bara för att jag vill at San Andreas sida på gtasajten ska vara lika rolig som Vice City. Håller inte du med om det? Redigerad 20 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nej det är det inte, men det kunde vara kul att gtasajten hade lite fusk så man slipper gå in på en annan sida när en person behöver hjälp med att hitta ett. Skulle inte du tycka det var roligt med det. Jag sa det nu till Hultenius bara för att jag vill at San Andreas sida på gtasajten ska vara lika rolig som Vice City. Håller inte du med om det??? Jaha, så menar du...men jag Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Snacka om coola fusk han kommit på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Snacka om coola fusk han kommit på Han har ju inte kommit på dom bara hittat dom....eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Han har ju inte kommit på dom bara hittat dom....eller? Ja han har hittat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Ja han har hittat dom Jag tror JoinAS menade att killen "Kom på dom". Koderna alltså, han kom på koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det är bara de officiella fusken. Edison carter har hittat många inofficiella och listat dom på denna sida. Okej tack, fanns många bra fusk där ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag tror JoinAS menade att killen "Kom på dom". Koderna alltså, han kom på koden. Japp jag medade typ att han var den första som lyckades med den o sedan skrev att man kan slå in så så händer det o det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts