Mr Mister Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag är nästan säker på att nästan alla kommer att rösta på VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag är nästan säker på att nästan alla kommer att rösta på VC. det här är en sååååå onödig poll bara för att alla här inne gillar gta!! och dom flesta har gta vc!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 håller med där wildhawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag är nästan säker på att nästan alla kommer att rösta på VC. du läste vist inte vad jag skrvev förut: Du får göra så många fråger du vill bara dom inte är onödiga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 ja tycker timesplitters e coolast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag tycker The Getaway! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Jag älskar The Getaway men lugnt att GTA vice city är bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 kingdom hearts är bra men gta vice city också! vet inte vad jag ska ta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 ingen som röstat åp sagan om ringen.......har hört att det ä skit bra...jag rösta åp THPS4 för att jag är ett stort tony hawk fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Gateway Rockar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 SoR suger stenhårt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 the getaway rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 SoR suger stenhårt!!! håller me..så jävla tråkigt!!! Jag har bara spelat det och vice city..så det får väl bli VC! fast det är lite svårt o styra på ps2 tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 GTA Vice City sålart, men MGS2 krossar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Eftersom jag bara spelat Ratchet & Clank bland spelen i listan röstar jag på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 GTA Vice City! The Getaway är ganska kul men mer än så är det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Igentligen borde jag inte rösta, eftersom ja inte testat något av spelen, men ja la min röst på GTA Vice City i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rogis Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ja... tony hawk4 är sådäär men VC (Gta vice city) vinner nog!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts