Mr.Magic Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Vad heter låten i vodaphone reklamen när killen byter till Techno på mobilen? "Nånting nånting makes me go ballistic" Vad heter låten som går ungefär så hära "Let the party sit the floor"? Jag har för mig att den är med Rob Zombie. Redigerad 19 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 "Let the party sit the floor" (haha) är nog Drowning Pool - Bodies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) *edit glöm.. Skulle också vilja ha reda på namnet på låten i reklamen. *edit kollar runt på olika forum, en jävla massa som sökt efter låtfan *edit enda seriösa jag hittar är http://ntsc-uk.domino.org/archive/index.php/t-39378.html, iofs fick man inte ut ett skit av de heller Redigerad 19 april, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts