Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Köpte det i Fredag och körde konstant i 2 dygn, har kommit till Detriot nu. Garage: 1. Mitsubishi Eclipse 2. Pontiac GTO '68 3. Mercedes-Bens R500 (eller nåt sånt, safari-jeep är den iallafall) 4. Chopper (namnet föll just bort) 5. Dubetti SS1000 6. Lexus IS300 Alla är trimmade med alla dyraste och bästa prylarna och multistylade med feta prylar (alla fälgarna är dyrare än 10,000 ) *EDIT* 7. Lotus Esprit V8 8. Nissan Skyline 9. Chevrolet Corvette '68 10. Chevrolet Camaro '81 *EDIT2* Det fins över 60 bilar Exotiska Muscle car Tuner Luxery MC Suv's Choppers du glömde sport bikes Redigerad 19 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 5. Bugatti SS1000 WTF!!! Buggati finns väl inte på MC3...!! Varvade spelet för länge sen och sista bilen suger ..en cadillac 16 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) WTF!!! Buggati finns väl inte på MC3...!! Varvade spelet för länge sen och sista bilen suger ..en cadillac 16 ... Ja, jag såg det när jag kom hem igår, Dubetti eller vad den heter ... jag låter det stå Bugatti tills jag kommer på namnet *EDIT* Dubetti hette den visst Redigerad 19 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Finns det på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Finns det på pc? Nej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nya bilar: *McLaren F1 *Chevrolet Fleetline *Mercedes-Benz SL55 *M-B SL500 (tror att mercorna hette så) *Caddilac Cien m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (Dubbelpost ) nu har jag klarat det, Caddilac 16 sög, precis som nån sa, men Múrchilagon ägde min är tok-grön, överallt är det grönt (förutom däck och nummerplåtar) och på nummer plåten har jag skrivit GREENGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts