Tweak Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Har inte kört det,men funderar på att göra det,verkar grymt bra. Och det är ju Rockstar som har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jo men det är ju roligare om bilarna går sönder... själv har jag NFSU 2 och GT3 Visst är det roligare, men som sagt så är det inte nödvändigt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Köpte spelet i onsdag's'....och jag liker ca:40% har öppnat Class A bilarna F1 Mclaren ..och Sl 55 amg och jätte jätte många spelet äger... det ända fusket jag använder är att bilen inte går sönder eftersom om man har en motorcykel så är det jäte lätt att ramla av men spelet äger ... Mina bilar : Escalade EXT dub edition ! Lotus Esprit ! Cadillac Cien ! Pontiac GTO 68' Aprillia Factory MC ! Ska köpa F1 mclaren snart ... jag har haft fler bilar men jag sålde dom behöver pengar för F1 bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Så svårt är det väl inte å ramla ??? Var det iallafal inte på tvåan EDIT kan man köpa bilar ??? På tvåan vann man de genom Race ! Redigerad 23 april, 2005 av GMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Så svårt är det väl inte å ramla ??? Var det iallafal inte på tvåan EDIT kan man köpa bilar ??? På tvåan vann man de genom Race !!! 1.) det är lätt o ramla av Mc om man krokar i en bil på cirka 250km/h... 2.) A man kan köpa bilar och vinna ,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag lånar topicen för en fråga. kan man styla bilarna nån annan stans än när man kör career. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag lånar också topicen till en fråga: Vad kostar det och finns det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag lånar också topicen till en fråga: Vad kostar det och finns det till PC? Beror ju på vart man köper det, men på Webhallen kostar det 549 kr till både PS2 och Xbox. Nej det finns inte till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Jag lånar topicen för en fråga. kan man styla bilarna nån annan stans än när man kör career. Det vet jag faktist inte har kommit 70 % av spelet när jag vinner den så ska jag se ..just nu går det inte i allafall ..men när man har varvat spelet då kommer man säkert kunna styla bilar o köpa bilar gratis ..... Redigerad 24 april, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag lånar också topicen till en fråga: Vad kostar det och finns det till PC? Hmm, köpa.. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag älskar bara sånahär spel! Det blir till PS2 när jag får råd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Nu blev man lite sugen på att installera 2:an igen och lira lite på PC:n. Det var rätt kul har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hur verkligt är ljudet på fordona? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hur verkligt är ljudet på fordona? Mycket bra .....Muscle Cars låter bäst men Sport Bike's låter kontsigt lika som en ljuddämpad MOTO GP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Okej, är det lång livslängd på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag ska få det idag hoppas det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 250 km/h Har du en snabb eller sölig cykel ??? På tvåan ( ett jävla tjabb om 2 ) Var det lite overkligt den bästa bågen Kunde man ( nästan ) göra 400 km/h !!! Off topic: Hur citerar man andras inlägg ??? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nu har jag kommittyp 10-15 % men nu kan jag inte trimma varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 250 km/h Har du en snabb eller sölig cykel ??? På tvåan ( ett jävla tjabb om 2 ) Var det lite overkligt den bästa bågen Kunde man ( nästan ) göra 400 km/h !!! Off topic: Hur citerar man andras inlägg ??? Tack på förhand Tryck på quote knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Är det nån som har 100% än isåfall kan man styla bilar utan att köra career ??? Finns det några kartor på vart alla R finns isåfall kan länka :'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts