T-ReeX Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Nån som har köpt det eller ska köpat ... Beskriv den i detalj !!! NUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har funderat en del på det, de verkar redigt snyggt och så, kul med både bilar och mc. Frågan är ju bara om det är bra, vill inte kasta pengar i sjön, speciellt inte nu. Någon som vet hur många fordon som finns med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det fins över 60 bilar Exotiska Muscle car Tuner Luxery MC Suv's Choppers ....................det jag undrar är när man har klarat spelet , kan man styla bilar gratis ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har funderat en del på det, de verkar redigt snyggt och så, kul med både bilar och mc. Frågan är ju bara om det är bra, vill inte kasta pengar i sjön, speciellt inte nu. Någon som vet hur många fordon som finns med? Kasta pengar i sjön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det fins över 60 bilar Exotiska Muscle car Tuner Luxery MC Suv's Choppers ....................det jag undrar är när man har klarat spelet , kan man styla bilar gratis ?? Hehe a kasta pengar sjön!! ??? kan nån svara på min fråga svara på min Fråga '^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Hehe a kasta pengar sjön!! ??? kan nån svara på min fråga svara på min Fråga '^' Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Nu är de fan skärpning, skriv inte onödiga inlägg! Du borde bannas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Nu är de fan skärpning, skriv inte onödiga inlägg! Du borde bannas! Håller med. Han har t.o.m bannats en gång innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det fins över 60 bilar Exotiska Muscle car Tuner Luxery MC Suv's Choppers ....................det jag undrar är när man har klarat spelet , kan man styla bilar gratis ?? Låter ju bra, undrar verkligen om det är bra, Muscle car låter härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Har lirat detta spel. De är ett klart köp, as roligt! Det vi(jag o min farsa) lirade var som 2-player, fast det var inge race vi lirade utan det var mer som "ett freeride".(eller vad man ska säga) Man fick åka runt i en stad(fritt) och ja åka runt... Väldigt härligt o dra på någon nitro på motorvägen . Redigerad 29 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det verkar vara rätt så bra!! Men men!! Du kan kolla mer här Midnightclub 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Håller med. Han har t.o.m bannats en gång innan Förlåt att jag är almänt tjurig då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Köpte spelet nys för 20 min ska spelat nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Köpte spelet nys för 20 min ska spelat nu ! Är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Verkar intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Såg reklamen idag... kan bilarna gå sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja de kan gå sönder !!! Kunde de redan i 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja de kan gå sönder !!! Kunde de redan i 2 Yeah! Du måste jag ha spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Köper nog spelet även om fordona inte skulle kunna gå sönder. Tycker inte det är en livsviktig grej i ett racing-spel, har klarat mig utan det i både Underground och GT4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Köper nog spelet även om fordona inte skulle kunna gå sönder. Tycker inte det är en livsviktig grej i ett racing-spel, har klarat mig utan det i både Underground och GT4. Jo men det är ju roligare om bilarna går sönder... själv har jag NFSU 2 och GT3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts