Bubbli Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag har sökt på Google, gtasajten (kollat nyheterna) och forumet... Men jag hittar inte länken till där man kan ladda ner Wilfire gratis... Jag har för mig att det var en nyhet om att man kunde det... Nåt gammalt spel som R* gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det kanske finns på R* hemsida. GTA och GTA 2 finns ju att ladda ner där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Kanske, men jag är inte så inteligent så jag hittar inte ens vart man laddar ner GTA och GTA2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Hittade en länk åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tack, men det var fel av mig . Spelet heter WildMetal . Och kan laddas ner härifrån http://www.rockstargames.com/classics/ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts