FoxtroT Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Vet inte om nån har skrivit det (orkar inte läsa igenom allt) H = åttondebokstaven i alfabetet 88 = HH = H*il Hit*er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Vet inte om nån har skrivit det (orkar inte läsa igenom allt) H = åttondebokstaven i alfabetet 88 = HH = H*il Hit*er Det är typ det topicen gick ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 SHIT... vad kommer härnäst, ska dem hacka på päron split för det är en uppmaning att alla föräldrar ska splittras om ni inte fattar så kallas föräldrar päron och split kan ni lista ut själva.. men jag tror ni fattar Synd att det där stog på länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Synd att det där stog på länken. Synd att han säger så bara för att man ska tycka att han är duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Synd att han säger så bara för att man ska tycka att han är duktig Tycker jag var gangska duktig eftersom jag inte såg det... så du kan ju bara ta din idioti och sniffa mig i ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Tycker jag var gangska duktig eftersom jag inte såg det... så du kan ju bara ta din idioti och sniffa mig i ...... Sniff Sniff. Redigerad 25 april, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts