Mr.Magic Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Men va fan nu får de lägga ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Undrar om dom vet om att det bara är glassar. Rasismen i samhället ska enligt dom bekämpas genom att attackera glassar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 och det vet väl alla att det bara är svarta som sprayar på husväggar och tunnelbanevagnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det där är nästan rasistiskt mot oss svenska "konstnärer" (Jaja, jag vet att han skämtar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Your folders are 88% full OMG min Inbox mapp är nazist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Haha det hade vart underbart om man fick reda på att det var en nazist som kom på dessa namn och planerat detta in i minsta detalj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Daim är nazistisk! Daim = Daymler = tyskt bilföretag = nazistiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) i Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag vet inte vartifrån namnet 88an kommer, men jag tror inte det betyder HH .. f*n nu blev jag sugen, måste till kiosken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Men HeilHitler-glassen som jag kommer kalla den från och med nu.är god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Snart är det rasisistiskt att vara född 88.. Då kommer dom väl samla in listor och lämna till regeringen att de vill avliva alla som är födda detta underbara år.. Skulle inte förvåna mig ett dugg om de svinen gör det efter allt detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Snart är det rasisistiskt att vara född 88.. Då kommer dom väl samla in listor och lämna till regeringen att de vill avliva alla som är födda detta underbara år.. Skulle inte förvåna mig ett dugg om de svinen gör det efter allt detta.. Skulle förvåna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Öhmmm... LOL?? KoKosKon någon?? Redigerad 21 april, 2005 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 På tal om detta. Kolla det här http://surl.se/isu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 På tal om detta. Kolla det här http://surl.se/isu Dagens lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Istället för att hitta satanistiska meddelanden i låtar har man börjat leta efter nazistiska symboler i GB glassar. Jag säger jo det vilken värld vi lever i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHa "hahaha ojj va roligt da" som om jag skulle skratta åt det där ? NEJ, 88:an är inget nazistiskt glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 På tal om detta. Kolla det här http://surl.se/isu Klockren, hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Var på en föreläsning nån som hade vart nazist och han förklara hur han hade blitt nazi och hur han levt. Men hursomhelst så fråga en om just 88:an om att den var rasistiskt, han tyckte det vart fånigt för just det att 88 skulle vara "Heil hitler" eller det var, fanns inte det systemet då.. så då är ju det omöjligt att dom som tillverka 88 skule vara "smygnazister" hehe 88:an är ju från den serifigurena som 91:an fast det blev för dyrt att köpa rättigheterna som reklamföring för sin glass, så nu har odm inte det så det är så det ligger till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) SHIT... vad kommer härnäst, ska dem hacka på päron split för det är en uppmaning att alla föräldrar ska splittras om ni inte fattar så kallas föräldrar päron och split kan ni lista ut själva.. men jag tror ni fattar Redigerad 24 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts