SlewME Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Motattack !! http://www.metro.se/site/metro/discuss/?en...&entry_id=18165 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Skulle tro att bilden är ett montage. Bakgrunden = gammal Skylten = Ny Ja det är självklart att bilden är ett montage.. Bakrunden kan ju vara en bra bit tillbax... Det är just glassbilden som är ny och påsatt på bilden... Det syns ju för så bra är den inte gjord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Finns det inte ett klädmärke som heter HH? När ska vi börja anmäla dem? Någon som vill inleda en attack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Finns det inte ett klädmärke som heter HH? När ska vi börja anmäla dem? Någon som vill inleda en attack? Det finns ju HH Ferries. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det finns ju HH Ferries. Måste vara hitler själv som döpt den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Bara dem inte tar bort min favorit Magnum, och hävdar att den syftar på mord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) WTF, Kom dom på de nu? den har ju liksom bara funnits i 15 år? Redigerad 19 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det är ju väldigt SSynd, oj. Synd menade jag om dom där GB, som gör glassar i HH namn, oj. 88namn .. Aja lycka till Aftonbladet.se och den där kvinnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Motattack !! http://www.metro.se/site/metro/discuss/?en...&entry_id=18165 ... Lol på denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Blev så jävla förbannad att jag skrev ett argt mail till dessa patetiska kärrinagrna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ska om inte skriva nånting om sandwitch åxå? Dom kommer säkert säjja att "dom svarta gangbangar dom vita" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Min skor heter 88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Min skor heter 88 Åh jävlar! Dina skor är nazzeskor! Shiiiat! Kolla! Snubben är skinhead!! (Sarkasm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag är född 88 ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Min skor heter 88 Herrejövlar! Flintskallig snubbe på kartongen också, sen är ju texten "eldig" på svart bakgrund! Klart budskap om att man ska bränna svarta! Argh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag är född 88 ;o Fan, om det är sant så blir jag tvungen att anmäla dig till polisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag är född 88 ;o W0rd. Kommer ihåg när jag var mindre och dom äldre barnen gick på oss och kallade oss nazister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Finns det inte ett klädmärke som heter HH? När ska vi börja anmäla dem? Någon som vill inleda en attack? Helly Hansen (stavning) ?? Grejen är att nu när Nogger Black är ute så uppmärksammar man själva "Nogger" och det gamla "88". Nogger 88 goes nigger heil hitler, vilken svart människa skulle säga heil hitler? Nogger black goes nigger black. Diskussionen är fjantig och att svarta känner sig kränkta av att vanilj är vitt är obegriplit, fatta att visa saker är av en färg, PUNKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag ska anmäla brunsås, för den klankar ner på oss vita! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Jag ska anmäla brunsås, för den klankar ner på oss vita! Doh! Dubbelpost. Redigerad 19 april, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts