Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag har filmen, säg någon BRA sida att ladda upp på så gör jag det. Nu vet jag ju inte vad du menar med en BRA sida, men denna duger. http://rapidshare.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Nu vet jag ju inte vad du menar med en BRA sida, men denna duger. http://rapidshare.de/ Jag menade så den inte försvinner efter någon timme eller något. Jaja, håller på att ladda upp den nu iaf. Here you go: http://rapidshare.de/files/2501816/Cowboy_man.WMV.html Redigerad 20 juni, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Alltså, är det bara jag som inte kan spela upp den? Edit: annars måste du helt enkelt skicka den till mig på msn. Gör iten samma misstag som mig, deleta den. Redigerad 20 juni, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Alltså, är det bara jag som inte kan spela upp den? Edit: annars måste du helt enkelt skicka den till mig på msn. Gör iten samma misstag som mig, deleta den. Men det ska funka, vad är det som inte fungerar? Det fungerar för mig när jag laddar ner därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) När jag laddat ner den är den på 0 kb. Annars kan du skicka den på msn lite senare, ska till stugan i morgon. Bara du har kvar den! Redigerad 20 juni, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hahahaha han är sjuk i huvet den där gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Finner ikke noe film jeg:( kan noen gi meg Direct link til filmen? Hvis noe gidder, pliz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Finner ikke noe film jeg:( kan noen gi meg Direct link til filmen? Hvis noe gidder, pliz! http://rapidshare.de/files/2501816/Cowboy_man.WMV.html Klicka på den och gå längst ner på sidan, klicka på free. Gå sedan längst ner på nästa sida och klicka på "Download: Cowboy_man.WMV" när den dyker upp (tar väl ca 20sek) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag kan spela upp den;) riktigt cool film, shit, han bara sprayar ner den där killen;P Mkt häftig film Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag har sett den gubben gå runt med en kamera och ta massa bilder :S ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 SA DOM INTE ATT PIGSY FRÅN MANHUNT OSCHSÅ FANNS? .haha.. var det inte du som sa att oschså stavades också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag hittade honom vid Regular Tom(stavning?) han säger massa skit, sen börjar han springa bort mot vulkanen, som sprutar vatten, å alla han springer förbi, börjar också springa:S har ingen filmkamera nu, men jag ska fixa det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Inget specielt med den händelsen. Jag har sett den snubben lite överallt och det är bara en vanlig civil fotgängare. Jag tog en screen nu när jag såg honom uppe på kullen med den stora parabol liknande saken. Han förde en helt vanlig konversation(rättare sagt en underlig san andreas konversation) med tjejen framför. Jag knuffade till honom några gånger för att höra om han sa något som Cyper påstod och ja det gjorde han. Delvis. Han sa vanliga saker med, som t ex "Im watching you". Men han sade också "They are watching us" och "I know things". Men det verkade inte vara något specielt med det. R* har väll gjort så att vissa karaktärer säger sånna saker just vid dom områdena. Inget konstigt med det. Och att det var just en sån gubbe som skulle till baren var väll bara en slump. Och komentarerna var inget specielt för den händelsen. Och jag får inte glömma att nämna att när jag knuffade honom tre gånger eller nått sånt så attackerade han mig (med nävarna förståss). Jag flög sedan upp en bit med jetpacket så att det spawnade nya gubbar. Och där var han igen liksom alla andra likadana karaktärer(han var alltså INTE ensam om att spawna på samma ställe igen). Denna gången började han dock inte slåss efter jag knuffat honom. M4an vet jag inte hur det kunde hända. Antagligen lite fusk från Cypers sida...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 .Cyper kan ju taget "Civila har vapen fusket" och "Civila attackerar varandra fusket".. själv låter det lite skumt om det där med att han attackerar folk och säger annat konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts