Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har ingen aning vem den där cowboy snubben är, men jävla intressant berättelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jävlit skumt... Jag såg honom i El Quebrados och han snackade med Barbara (polis flickvännen).Nå ändå så jag blev ganska rädd,hade just sett filmen. Då säger han "They know". Jag blev där och kolla,men inget annat hände. Så jag försökte skjuta honom. Då blir Barbara galen och börjar skjuta på mig! Så jag sprang ut raka vägen till öknen med några colt bullets efter Men för att komma tillbaks till filmen så tror jag på den. Det är inte en bugg,enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octane Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Asså den här hatt snubben e ganske läskig typ snackar om rymdvarelser och sånt shit, undra om man kan gjöra nånting åt han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octane Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Så här är det: leatherface finns inte(sökt efter han i en månad nu). bigfoot finns inte(bara ett rykte från rockstar).spökbilarna finns(har haft turen att köra en). spökarméerna är bara trams(bevisat det åckså från rockstar). killen i svart rock,scarvs och cowboyhatt finns(mött honom flera gånger). rullstolen vid den där bryggan alla talar om finns(rösterna åckså dom e hyfsat läskiga ).dom krashande flygplanen är helt naturligt i spelet(det ska ju vara realistiskt) och den vita bollen som visar sig iblandpå maria beach vid fyren finns åckså (har sett den flera gånger) det var nog det mesta ''övernaturliga'' ryktena som alla har fifflat ihop men vissa är sanna nåt mer ''övernaturligt'' finns det nog inte så mycket av....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 bigfoot finns inte(bara ett rykte från rockstar) Jag tror inte att Rockstar skulle sprida ett sånt rykte, det var ju dom som sa att Bigfoot inte finns. Det var väl någon dum idiot på något forum som startade de ryktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hur kan du säga att leatherface inte finns? Inget är bekräftat, jag tror inte på nåt innan jag personligen får ett mail från Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hur kan du säga att leatherface inte finns? Inget är bekräftat, jag tror inte på nåt innan jag personligen får ett mail från Rockstar. Fattar inte ens att folk ORKA tro på sån skit!? Tro, att R* ens skulle palla lägga ner så mycket tid & $$$ på att skapa en bränskadad bonnläpp som springer runt i skogen... Så jävla fattigt! GTASA är inget siencfition-spel! (stavning) Vill man spela det så köp Arkiv X eller nåt! TROR ni på fullt allvar att LF, bigfoot eller nåt skulle finnas!?!?!?!?! Skulle som sagt ta för mycket utryme och kosta mycket stach... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ehm, ja, när kan man få se filmen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Snälla cyper, ladda upp filmen en gång till! Det låter ju mkt intressant det där, vill ju också se filmen Vet att diskussionen höll på för ett tag sen , men jag måste få se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja lägg upp filmen igen..Jag vill åxå se den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) .håller med grabbarna här. lägg gärna upp den igen på en server som håller länge.. så slipper man väcka massor av gamla topics.. Redigerad 20 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kom igen Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kom igen Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Mappen där jag hade den är deletad!!!!!!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 HAHAHHA AEEEEGDDD ÄGGGGDDDDDDDDDDDDDD ÄCKLIGT MYCKE ÄGD !!!! SÅÅÅÅ JÄVLA ÄGGGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Moget Snuc, det är ''jättehög'' klass på dina inlägg, pajas.... ajdå, det finns inget sett du kan fixa det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 HAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAH ...... PAJAS HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 SA DOM INTE ATT PIGSY FRÅN MANHUNT OSCHSÅ FANNS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Moget Snuc, det är ''jättehög'' klass på dina inlägg, pajas.... ajdå, det finns inget sett du kan fixa det på? Han är omogen och han skrapade nyss in sin tredje varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag har filmen, säg någon BRA sida att ladda upp på så gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts