hedlund Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 De e så kul kollat på filmen nåra gånger nu och lägger märke till att killen med långt hår ser ut som en indejan och du vet hur de e bland indejaner och cowboys Var fota du bilderna kan du ge mig exakta platser på nån karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 På ufo baren, den ligger nära Fort Carson. Titta på din karta, om du köpte spelet =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Undrar bara huf f*n han fick en M4 i handen, det kan inte vara en bugg. Det är ett spel. Varför inte fortsätta med "Hur kan CJ hoppa 100 feet med en cykel?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 På ufo baren, den ligger nära Fort Carson. Titta på din karta, om du köpte spelet =D Fota du alla bilder du visa i börjar där jag snackar om den när han dansar på taken och den när man ser han svävar över marken och den där hans ben inte sysn i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det är ett spel. Varför inte fortsätta med "Hur kan CJ hoppa 100 feet med en cykel?" Även om det är ett spel tycker jag det är konstigt. Det är ingen vana för mig att sen sånna saker i San Andreas, Tycker bara det är mystiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Fota du alla bilder du visa i börjar där jag snackar om den när han dansar på taken och den när man ser han svävar över marken och den där hans ben inte sysn i marken Fota du alla bilder du visa i börjar där jag snackar om den när han dansar på taken och den när man ser han svävar över marken och den där hans ben inte sysn i marken var tog du alla dom?= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag har inte tagit dom , jag har hittat dom på nån sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Helt klart mystiskt, men om ingen annan har sett det så har jag mina misstankar om att detta inte kan vara annat än en bugg... Redigerad 21 april, 2005 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Tror inte det är en bugg, men kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag kan inte ladda ner filmen.,....på alla länkar till filmen står det att filmen inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=36063 (Gå in på sida 26, där finns den att ladda ner.) Om den inte funkar att ladda ner där, har den försvunnit från servern på YousendIt. Redigerad 22 april, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Har kommit på att du(Cyper) har fuskat så alla peds får vapen. Trorligtvis skrev du in det efter att slagsmålet var över. För om ni tittar på "indianen" hela tiden när han blir nedskjuten så ser ni att det kommer upp en roterande M4 över honom, alltså ett vapen man kan ta upp. Det betyder att både "mördaren" och "indianen" hade vapen och med säkerhet andra peds också. Så han måste ha fuskat. Titta Redigerad 22 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det är underligt det som hände för mig i spelet, att du inte sa att jag fuskade på direkten. Det är ett under att cowboyen fick en M4 i handen, lika konstigt som att ''indianen'' fick det. Jag gjorde inte tråden för att bevisa nåt, jag gjorde den för att alla andra skulle få veta detta, alla tror inte på det, och det fattar jag. Saker som är ovanliga, tror ingen på. Och jag har inte fuskat, spelar ingen roll vad nån säger, jag har ändå inte fuskat. Så är det, och kommer att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har kommit på att du(Cyper) har fuskat så alla peds får vapen. Trorligtvis skrev du in det efter att slagsmålet var över. För om ni tittar på "indianen" hela tiden när han blir nedskjuten så ser ni att det kommer upp en roterande M4 över honom, alltså ett vapen man kan ta upp. Det betyder att både "mördaren" och "indianen" hade vapen och med säkerhet andra peds också. Så han måste ha fuskat. Titta Han säger själva att han inte har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har kommit på att du(Cyper) har fuskat så alla peds får vapen. Trorligtvis skrev du in det efter att slagsmålet var över. För om ni tittar på "indianen" hela tiden när han blir nedskjuten så ser ni att det kommer upp en roterande M4 över honom, alltså ett vapen man kan ta upp. Det betyder att både "mördaren" och "indianen" hade vapen och med säkerhet andra peds också. Så han måste ha fuskat. Titta Kanske det... I slutet när gubben me hatt rör sig så konstit, tror ja han dricker... ser så ut i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Han gör nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Vafan! jag kan inte ladda ner...=( det står att den typ har försvunnigt, vill gärna se den! kan du inte lägga upp den på någon annan uploadsite typ Rapidshare ? Redigerad 22 april, 2005 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 SKa försöka lägga på den på silentwhisper, så du kan sen den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 SKa försöka lägga på den på silentwhisper, så du kan sen den. Skitschyst! men du...går det att ladda upp videos på Silentwhisper? är inte det bara en bildupladdnings site? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tror inte det? eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts