axek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag har spelat good and evil men fastnat så nu behöver jag hjälp för jag vill verkligen fortsätta spela detta väldigt bra spel. nu tänker ni att jag e dum i huvet och ska ta en walkthrough från gamefaqs.com eller nåt men det har jag redan gjort.... så här stod det: On the other side, buy some K-Bups, then head into the next area. 3 little robots attack, and there's 3 barriers! And Double-H can knock them into the air with his super action.... well, you can figure out what's next : ) Grab the keycard from the third robot. Problemet är att den tredje roboten inte släpper ett keycard utan det är kvar i taket där de kom ifrån..... ungefär i mitten av slaughter house banan finner ni detta problem... SNÄLLA HJÄLP!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Hade Beyond Good and Evil innan så jag har glömt(fast jag har klarat hela spelet) Kan du förklara lite bättre för att jag ska minnas Typ hur ser stället ut och vilka robotar? Menar du Alpha Sector? Edit:jaha såna robotar(nu kom jag på) du ska väl slå till dom till sån öppen dörr med elektrisk stråle på sidan. Redigerad 19 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag har slagit in robotarna i strålarna men dom kommer ner från ett par rutshkanor i taket och sen får man se att nyckeln e kvar i taket..... Snälla hjälp..... jag har inte missat någon jump move eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Hmm om jag bara kunde minnas Är det Stora Robotar eller såna som rullar? Edit:och du sa att detta är i Slaughterhouse Sector? Utomhus eller inomhus? Redigerad 21 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Små som rullar... inuti slaughter-house det e strax efter att man klättrat runt en (stor) grind som gick uppåt efter att man kört runt en massa minor (första gången man går iland efter minorna... stor grind) vet inte vad man kan säja mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Om det kommer fler och fler(det är vad jag uppfattade ) så är det ju bara att slå till dom till den elektriska strålen. Ska man inte ta hjälp av han som kallar Jade "Miss Jade" hela tiden typ så att han gör en super slag med triangeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nå har du kommit vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nix inge längre... för jag måste få ner nyckeln ur rännan i taket men fastän när jag trycker på knappen så det kommer flera runda robotar så tar ingen med sig nyckeln :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Du kanske ska skjuta ner den med sin kamera,du vet såna rosa plattor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tackar tackar måste testa..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Any Progress... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts