armin Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag fick San Andreas första dagen den kom ut men jag blev inte lika överaskad som jag blev när jag fick vice city. jag tycker att det var mycket bätre låtar på vice city än på san andreas. och finare stad och allt men man tänker på öken när man spelar san andreas. tycker inte ni att det skulle vara roligt att nästa gta som kommer ut på ps2 eller ps3. borde vara forsättningen på vicecity med Tommy Vercetti med nya uppdrag och att han flyger till nogån annan stad som är lika fint som vice city. med nya uppdrag och ha allt som san andreas har plus nya saker (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 NEJ så tycker jag inte... MEN jag tycker att vice city är underbart och skulle vc2 komma så skulle det bli väldigt likt.. därför tycker jag en expansion med en 3:e ö vore kalas... VICE CITY = bästa spel EDWARD SCISSORHANDS & FORREST GUMP = bästa filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Kanske inte Tommy igen, men något VC liknande hade inte varit dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Kanske inte Tommy igen, men något VC liknande hade inte varit dumt! Absolut! och hawaiiskjortan som Tommy har måste finnas att köpa. de som fanns i SA var ganska fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Absolut! och hawaiiskjortan som Tommy har måste finnas att köpa. de som fanns i SA var ganska fula. Finns det Hawaii-skjortor på San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Finns det Hawaii-skjortor på San Andreas? Japp åk bara till Victim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Japp åk bara till Victim Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Okej, tack När PS3 kommer, (om?). Så borde dom göra ett GTA Super Pack. San Andreas, Vice City å Liberty City i ett å samma spel. tänk er, Alla 3 spelens städer, i samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 När PS3 kommer, (om?). Så borde dom göra ett GTA Super Pack. San Andreas, Vice City å Liberty City i ett å samma spel. tänk er, Alla 3 spelens städer, i samma Fy fan vad tungt, nu ska jag åka från Portland till Las Venturas (det låter mäktigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 När PS3 kommer, (om?). Så borde dom göra ett GTA Super Pack. San Andreas, Vice City å Liberty City i ett å samma spel. tänk er, Alla 3 spelens städer, i samma Man dreglar på bara tanken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det vore as-ballt... men då måste det komma till pc åxå fast allting upphottat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 När PS3 kommer, (om?). Så borde dom göra ett GTA Super Pack. San Andreas, Vice City å Liberty City i ett å samma spel. tänk er, Alla 3 spelens städer, i samma Det skulle ju vara det absolut bästa Ett drömspel helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 När PS3 kommer, (om?). Så borde dom göra ett GTA Super Pack. San Andreas, Vice City å Liberty City i ett å samma spel. tänk er, Alla 3 spelens städer, i samma Men San Andreas är en stat inte en stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Upptäckte nyss att vattnet är underbart snyggt på VC. visst, det blir inget plask om man ramlar i det, men det har en sån där fin "marmorering" när solen lyser genom det, och så glittrar det så fint. varför kunde de inte göra så med vattnet i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Upptäckte nyss att vattnet är underbart snyggt på VC. visst, det blir inget plask om man ramlar i det, men det har en sån där fin "marmorering" när solen lyser genom det, och så glittrar det så fint. varför kunde de inte göra så med vattnet i SA? Därför du kör troligtvis på ps2, Gissa om SA kommer rocka på pc.... fast VC e absolut bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Holler med det blir bäst på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts