Tackleberry Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Tack för alla åsikter. Nu har jag lite att tänka på till nästa film, det här var ju faktiskt min första. Om det blir någon mer film ska jag lägga ner lite mer tid och kanske fråga vad ni tycker om musiken innan jag använder den. Skriv gärna mer klagomål och förslag. Tack för det höga betyget många gav filmen. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Pantera låtar är oftast bra till spel och sånt, tex Cemetery Gates , och This Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Var en bra film för att vara den första. Stuntsen var helt Ok, vissa av dem var riktigt snygga. Musiken var det heller inget fel på tycker jag. Hoppas det kan bli fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Bara jag som inte kunde se på filmen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nej,kunde inte se den jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nej,kunde inte se den jag heller. Kanske måste ha Win-rar filer eller vad det nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Man måste packa upp filen med något uppackningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Enformiga stunts..men annars var det den bästa GTA:SA stuntfilmen jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) @ Ni som har problem: Filmen är "zippade" eller "packade" till .RAR filer för att ta upp mindre plats. De är alltså precis som det låter, ihoppackade. För att kunna se filmen måste man först packa upp den. För det behövs ett prgram, exempelvis WinRAR. Ladda ner WinRAR här. När ni har installerat programmet högerklickar ni på filmen och väljer "extract here". Filmen kommer då att packas upp. WinRAR borde alla ha, jag tänkte inte på att det kunde vara ett problem för vissa när jag gjorde filmen. Om jag inte hade hade packat filmen hade den vaerit nästan dubbelt så stor, 145 mb. Därför kan ni förstå varför jag packade filmen. Redigerad 20 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det enda jag såg var många variationer på 360 graders spins och misslyckade sådana. Jag vart faktiskt lite förbannad på att göra en film och sen innehåller det inget extraordinärt...Jag menar GTAsanandreas har ju funnits ute ett halvår och liute fantasi kanske.. Plus att jag vill se mer bilstunts och andra grejjer. Bra tanke dock att göra stuntfilm, nästa gång...prova något annat än nrg500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Tack för tipsen. Har ni hittat något favorit stunt i filmen då? Själv gillar jag då jag hoppar på ett räcke ca. 5.20 in i filmen. Tycker att det hoppet sitter så skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Tack för tipsen. Har ni hittat något favorit stunt i filmen då? Själv gillar jag då jag hoppar på ett räcke ca. 5.20 in i filmen. Tycker att det hoppet sitter så skönt. Härligaste stuntent vad jag tycker är : där vid 5:30 typ där du grindar nu när jag sett din film typ 3 gånger tycker jag andra delen är bäst så härligt drag på musiken i den delen gillar inte musiken i 3dje hehe 1a e ok Redigerad 21 april, 2005 av hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Jävligt snyggt gjord men lite långtråkig i längden... dålig musik, men det ska inte dra ner betyget 7/10 edit:du måste haft ganska hög bikeskill när du spela in den va Redigerad 22 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jävligt bra film skitbra musik ochså jag reggade mig här enbart för att ge dig beröm ceep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Du får 5 av 10 för det var rätt mycke misstag kråkade i väggar och missade rampar som man såg att du försökte köra på men du fick 5 av 10 för rätt bra musik och snygga kläder och att jag fick se många rampar jag inte visste om förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts