Foo Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag undrar hur man lägger in Ljud-filer i program som t.ex. Cubase x3, en kompis har det och han vet inte inte heller riktigt hur det funkar Det finns ju en massa tomma "fält" där det ser ut som man ska lägga in ljud, men det går inte... så hur ska man göra. JAg har Magix Music Maker 7.0 också och där går det fint... Men inte i Cubes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har nu listat ut hur man gör, MEN TACK ÄNDÅ FÖR INGENTING Skojja bara... Denna tråd kan därför låsas om Moderatorerna känner för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hur gör man då? Kan ju vara bra för andra att få reda på kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts