Alpha Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Jag testade det till ps2 för nån vecka sen(hade spelet innan). Är det någon som fortfarande spelar VC på ps2? Redigerad 18 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej det var längesen nu. Slutade spela några månader innan San Andreas släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej, men till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag spelar det men nu är ps2 på lagning så nu kan jag inte spela . men så fort jag får det tillbaka så kommer jag spela . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag köpte det igår så ja, jag spelar det fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag köpte det igår så ja, jag spelar det fortfarande. Hade du spelat det innan du nu köpte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Alla GTA utom San Andreas ligger och ruttnar bredvid TVn o dtaorn just nu..Vill nån ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Alla GTA utom San Andreas ligger och ruttnar bredvid TVn o dtaorn just nu..Vill nån ha? Om det är gratis, så kan jag ta PS2-versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Om det är gratis, så kan jag ta PS2-versionerna. Nähä dö, dom ska jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nähä dö, dom ska jag ha! Först till kvarn äre, du är för sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Faktiskt hade jag inte provat VC till PS2 för`en förra veckan, har det till dator men när min skärm gick sönder förra veckan fick jag låna ett Play Station 2 av min granne medan skärmen var på lagning och jag måste säga, satan vad svårt jag tyckte det var i början fick göra om "Four Iron" 4 gånger (uppdraget på golf klubben) annars är det ett uppdrag man gör på 1 minut typ...men nu är min skärm tillbaks men jag ger mig inte....jag SKA klara det till PS2 med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Hade du spelat det innan du nu köpte det? Jaa, ganska mycket, men det var ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Mm jag har inte vc på dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Först till kvarn äre, du är för sen. QUOTE (SanFierroDude @ Apr 22 2005, 15:46) Nähä dö, dom ska jag ha! Dom är inte gratis men ni kan gärna få köpa dom....Men ni har väl VC o GTA3 så ni behöver dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Saknar den sköna, avslappnande känlsan i VC på ps2, när man körde runt vid Mitch Bakers bar med sin Freeway på natten (destinantion Docks, sedan flygplatsen) medans man lyssnar på emotion... Ok drar upp tråden igen. Är det någon som fortfarande spelar Vice City på Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Saknar den sköna, avslappnande känlsan i VC på ps2, när man körde runt vid Mitch Bakers bar med sin Freeway på natten (destinantion Docks, sedan flygplatsen) medans man lyssnar på emotion... Ok drar upp tråden igen. Är det någon som fortfarande spelar Vice City på Ps2? Nope, skulle gärna gjort det men min lilla kusin var ju såklart tvungen att repa skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Är det någon som fortfarande spelar Vice City på Ps2? Har inte spelat det på över ett år säkert. Men känner heller ingen speciellt stor lust att börja spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Självklart, det är ju det än sålänge bästa spelet i serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nej, det har slutat fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Nej, däremot så slutade jag spela det för typ en månad sen, klarade storyn igen. nu kommer det väll ta ett tag innan jag spelar det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts